Assalamualaikum !

Kembali bernyawa blog ni.. Terkejut tak? Hehe..

Saya start buat blog ni 2009.. 10 tahun dulu..
Masa tu umur 20 tahun..
Sekarang dah 30..
Wah.. Tuanya.. :P

Banyak perubahan sekarang.. Dari segi penulisan.. Idea.. Perangai.. DLL.
Tetapi ingatan terhadap blog ni sentiasa terpahat.
Sentiasa terfikir untuk aktif balik..

Saya start menyepi dari tahun 2014. Tu la last posting dekat sini..
5 tahun lepas punya post.. :)
Setahun sekali ada jugak tengok2 blog ni..
Sambil baca post2 lama, kadang2 tersengih sorang.

Ada gak post lawak2 pening macam posting Tip Mengulangkaji Pelajaran
Ada jugak post yang saya pernah berazam nak berblog sampai tua macam posting Kenapa Saya Suka Berblog.
Mungkin boleh jadi kot..:)

Ingat lagi, start create account ni masa praktikal dekat Telekom Malaysia Bentong. Bentong bandar tercinta. Jom lawat tempat menarik di Bentong. 😁

Masa praktikal tak banyak kerja, siap boleh 'memblog' lagi waktu kerja.

Gambar masa praktikal dulu
Bos pun dengan tenang tak marah kita memblog. Bagus kan?

Yes..!

Ada lagi ke otai2 blogger dulu..? Seingat saya yang masih kekal dalam ingatan ni,,
Otai2 yang selalu attach dengan saya..

Razman, Orang Lidi, Ajwin, Innz, Hana, Ekin, Firdaus, dan ramai lagi++...
Sorry la kalau tak disebut.. Ramai nak sebut..Huhu..

Masih aktif lagi ke awak2 ni? hehe

Blogger yang femes masa zaman blog macam Hanis Zalikha, Macham Iz Punye, Yuyu, Cik Epal, Ben Ashaari..

Yang ni memang blog femes dan saya tau sampai sekarang masih aktif..Ada juga yang menyepi..:)
Cuma sy jela kenal diorang.. Diorang tak kenal saya pun..hehehe

Ok lah, sampai sini update kali..
Lepas ni ada masa kita jumpa lagi..
Posting lepas ni mungkin lebih bermanfaat dari sebelum2 ni in Shaa Allah.. Berpandukan knowledge yang berkembang setiap hari..

Semoga kita berjumpa lagi !!
Wassalam.. :)

2 Comments

komen sikit?

oranglidi said…
Aku baru bukak balik blog. Lupa dah cara nak menulis bro..
Ada lagi OL :)
Jom menulis balik..
Previous Post Next Post