Assalamualaikum wbt..

Kalau dilihat pola penulisan blog ini, makin tahun nampaknya bilangan entri semakin berkurang. Maka aku membuat anggaran pada tahun hadapan pasti akan lebih berkurang lagi.

Dahulu aku rajin menulis mengenai diriku. Yalah, nama pun blog about aku. Bila difikirkan pelbagai perkara aku ceritakan yang tidak membawa faedah kepada pembaca.

Jika kamu perasan semenjak dua menjak aku banyak mengepos entri-entri yang berunsur perkongsian rohani. Islamik sikit la. Aku berharap sedikit maklumat yang aku cari-cari dekat internet akan bawa manfaat juga kepada pembaca blog ini (kalau ada pembaca lagi la) hehe.

Selepas ini mungkin aku banyak mencari-cari maklumat berguna. Yang mengarut-ngarut tu kurang sikit lah. Harap-harap kita semua dapat manfaat dunia dan akhirat. Wall'alm.

Wassalam..wbt

Post a Comment

komen sikit?

Previous Post Next Post