Wednesday, October 12, 2011

Ku berlari kau berlari



Gambar sekadar hiasan.

Lama sungguh rasanya tidak berlari. Ada lah dekat dua ratus tahun. Selalunya berjalan, naik basikal, naik motosikal, dan sebagainya.

Tapi semalam ada satu pogram. Pemilihan untuk eksplorasi Gunung Kinabalu. Aku berminat betul bila dengar gunung-gunung ni. Tak pernah pun panjat gunung. Tapi aku memang berkeinginan untuk panjat gunung.

Lalu aku pun pergi pemiliha. Mak ai. Bukan main penat lagi. Mereka ada buat test untuk larian. Nama dia beep test. Dia nak tengok berapa lama kita boleh berlari mengikut level-level yang tertentu.

Aku dapat la level 8-6. Sikit gila. Tapi takpe. Sebab hari ni ada lagi. Jadi aku menyiapkan diri untuk cubaan yang kedua pula.

5 comments:

hanaahmad said...

gudluck rafiq!!!

DuniakuAbstrak said...

sebagai motivasi, cuba berlari belakang awek

rafiq said...

hana, wa hari ni menurun.. kecewa

ayul, ni mesti pasal lari depan awek tadi ni.. uhh

Liquid said...

tapi kalo lu lari blakang awek nnt lu pandang bnde len x jadi lak larian lu tu....

rafiq said...

gua igt nak pejam mata je tp takut telanggar tiang pulak..