Saturday, April 23, 2011

kenapa kalau kita nak buang air besar mesti terbuang air kecil sekali? sori soalan agak berbau.

kenapa kalau kita nak buang air besar mesti terbuang air kecil sekali? sori soalan agak berbau.

Answer here

10 comments:

oranglidi said...

jawapan dia mudah je.

sebab bila kita buang yang besar, yang kecil akan turut serta.

Freaky said...

try tanya doktor. maybe diorang tahu kot

@syikin said...

eh??yek??kin lg best...xnormal kot...xde pon kua yg kecik skali..hahasebab pe ek??

ama said...

tak berbau pun soalan ni. heh

rafiq said...

oranglidi, woih cemane boleh terupdate kat sini soalan ni. kesilapan teknikal betul.

pe pun tenkiu bg pndangan.

freaky, kat sini tekde doktor ke nk jawap soalan aku.

kin, biar betik? terer la terer.

ama, pasal tadi dah sembur deodoran. ilang dah bau.

oranglidi said...

hahahaha. ngko silap setting kot.

K2r~90 said...

hahaha aq ade gok terbuat ca neh.. setting ko tuh ..


jawapannye..
erk..

aq x pernah plak weh .. ase nye hehehe

rafiq said...

ornglidi, seting mane ni. pening2

k2r, seting yg mane? ko rase2 mcm tk yakin je kan. mesti ade jugak ni.

mamma mia! said...

ermmm x tahu la. aku pun nk tahu gak jwpnnye ape.

rafiq said...

mungkin jawapan oranglidi yang paling hampir..bila buang yang besar, yang kecil akan turut serta.,

aku rasa la.