Saya sungguh berbesar hati kerana dapat menulis lagi. Seribu penghargaan diberikan kepada internet kerana memberi peluang kepada saya untuk membuka garis (online) lagi.

Dalam perkembangan terbaru saya. Saya baru sahaja terlibat dalam aktiviti etika dan protokol. Di sana saya dapat belajar cara makan dan minum secara beradab. Penuh dengan kesopanan ketika saya makan dan minum semasa aktiviti itu.

Seorang makan dan seorang layan(service)

Sekarang ini juga saya sudah sopan. Tidak perasankah awak? Selepas ini sesiapa yang ingin makan dengan saya haruslah lebih bersopan kerana saya sudah sopan.

Oh tetapi ingat ya. Saya bukan seperti , "oreng puteh suka jage tepi kaen oreng" (dialog adnan sempit). Saya tidak kisah jika awak makan macam mana pun janji awak belanja saya. Hihihi. Sungguh sopan saya. Anak siapa lah ini. Macam mahu kena terajang sahaja.kah3

SOPANNYAA. hahaha hak tuih

6 Comments

komen sikit?

Reen said…
hahahah
patutlaa sopan semcam!
terkejut aku tetibe ko gune 'saya'.
hahaha
Anonymous said…
dialog tu ade ek lam adnan sempit!
reen: hehehe. saya memang sopan lah.

ayana: kaklong. ade kak long. hehe
cik helena said…
saya rasa kamu hensem..betul kah?
betul juga. tapi saya lagi comel.
ngesngos said…
na tolong terajangkan bole?hahahha
Previous Post Next Post