Salam

Aku hampir lupa siapa aku.

Tadi sedang aku berjalan menghala ke dapur, kepalaku terhentak di dinding. Jadi sekarang percakapan aku tidak semulia dulu. Maaflah aku kurang sopan menggunakan panggilan aku tidak seperti sebelum ini.

Petang tadi kepalaku pening. Jadi memulakan hasrat untuk berjoging. Tapi hari ini ada pakej berjoging. Aku pertama kali dapat lihat permainan boat control semasa berjoging. Sungguh cantik permainan itu.







Masa menghabiskan waktu petangku yang seronok. Bot semua laju-laju. Kalah kereta formula 1. Ada yang sampai terbang beberapa saat di atas air. Okay pedaah.







Mari lihat lagi.

Dah puas menyantap mata dengan bot sexi boleh lepak dekat atas laman. Paling santai sekali dekat dungun.



Okay dah boleh balik.

5 Comments

komen sikit?

Razman said…
ok. sangat skema penulisan kau kali ini. aku rasa nak jerit. ini najis! haha
komen kau ni rasanya yang paling najis. najis kau!
-li.zue- said…
"Sungguh cantik permainan itu."

huraikan maksud cantik di situ,
ahahaa.
cantik disini bermaksud jgn perasan diri anda cantik.wakaka
n.h.f said…
cantek baju.. ;)
Previous Post Next Post