Thursday, December 24, 2009

Malas nak cakap banyak

Malas nak cakap banyak nak cakap sikit je hari ni.

Semalam aku pergi berjalan-berjalan menghantar nenek sedara aku pergi rumah makcik sedara aku. Lokasi ialah hulu dong, raub, pahang darul makmur.

Aku dengan sedara aku pergi sana. Teman nenek sedara aku sorang je dia nak pergi hantar barang sebab nak buat kenduri sabtu ni.

Ah malas la cakap banyak nak cakap sikit je hari ni. Layan je lah gambar nak bagi korang jeles. Kalau jeles lah kan.


Jangan tengok muka aku lah. Tengok belakang tu suasana kampung indah permai nyaman harum segar.hmmm


Okay ni dah bagi jeles sikit. Aku mandi sungai dengan sedara aku dengan sedara aku. Mana pergi sedara aku? Dah tentulah dia yang ambil gambar. apa lah.



Yang ni dah tentu jeles. Siapa tahu mona fendi? Aku sempat pergi rumah dia ambil gamba. Ni dari belakang rumah dia. Peh seram sejuk seram sejuk seram sejuk.


Ni tak jeles jugak tak tahu lah. Kau tahu ni tempat apa. Tau lubang apa. Lubang tempat tanam benda yang mona kerat-kerat. Kalau tak tau kau fikir lah sendiri.


Dah aku malas nak cakap banyak ari ni nak cakap sikit aja. Babai.



10 comments:

Sharinginfoz said...

cakap jangan tak cakap.. bosan2 singgah ya

nurain said...

yang ko cakap kenapa.taip je la~

_Yaya_ said...

erk..uma mona fendi..serammm

pretty betty said...

gmbr yg 1st 2: mcm mn x tgk gmbr awk sbb dh yg ad kat c2 muka awk yg beso..huhu..

gmbr yg rmh mona fendi plk 2 mmg seram.. ley naek bulu roma..

hannamaruku said...

xjeles pon?

mamma mia! said...

berani mati btul! brrrr

Razman said...

aku nak ajk ko dtg umah aku kat raub..bukan ajk mkn...tlg bersihkan kwsn persekitaran..

nadia :) said...

ni dkt2 dgn raub ke

.rafiq. said...

sha: tak mo cakap. letih. penat.

nurain: aku taip la tu. cakap macam skg ni.hehe

dayah: heheh penah pegi ke?

pretty: mesti sebab aku comel sebab tu ko pandang kan? haha

hanna: kau takde perasaan.

mamma: berani kerana benar.haha

razman: ko ade umah kat raub? boleh2. satu raub pun boleh bersihkan.

dd: memang dekat raub pun. dekat ulu dong. dekat pulau chekas.

B said...

btol ke rmh mona fendi tu??