Sunday, December 1, 2013

Berblogging semula

Salam.

Selesai mengkhatamkan blog about aku. Aku baru sahaja habiskan baca dari mula berblog sampailah sekarang. Takde kerja betul kan baca blog sendiri.

Tapi kadang-kadang aku ni lawak juga rupanya. Bila aku baca balik entri yang lepas-lepas, ada yang buat aku tergelak. Boleh tahan jugak budak ni buat lawak.

Sekarang ini mungkin tidak lagi. Aku lebih banyak serius. kot. Buat lawak pun tak dah. Kalau orang buat tu, aku pun setakat senyum-senyum je.

Kenapa aku tiba-tiba nak blogging balik eh?

Entahlah, tiba-tiba datang perasaan rindu pada blog. Yelah dulu hampir 3 tahun aku sibuk dengan berblogging. Pastu masuk tahun ke 4 dah malas-malas sikit.

Oh ya, rupanya masuk tahun ke 5 dah blog ini.

Tuanya...

2 comments:

suezen said...

xde tua mana laa blog ni...sila hupdate

Muhammad Rafiq bin Hasrudin said...

ada lagi orang kat sini..tq tq :)