Monday, May 28, 2012

Update sesuka

Salam..

Sebagai permulaan entri kali ini, aku ingin mengucapkan segulung tahniah kepada pelajar-pelajar universiti yang kebanyakannya sekarang ni sudah habis kuliah. Tahniah tahniah.

Tetapi tak payah nak suka sangat lah kan. Study week baru sahaja bermula. Maka dengan sendirinya exam akan berlangsung seminggu lagi. Mak cepatnya dah nak exam. Rasa macam baru je  register masuk U.

Sekarang ni student  semua tengah ikat kepala dengan tali sebab nak study sungguh-sungguh. Aku pun tak paham kenapa dia ikat dengan tali. Macam nak bertinju pun ada.

Aku pun rasa nak study juga, tapi belum start  lagi. Memang nak makan penampar lagi seminggu nak exam  tapi boleh rilex lagi. Ada seorang abang ni cakap, " Apa? Lagi seminggu? Awal lagi. Tak payah study lagi. Nak dekat exam baru study, baru masuk."

Masuk lah sangat kan.

Itu ok lagi. Ada seorang lagi abang cakap, " Ko tak payah study, ko doa je. Nanti exam pejam mata je jawab. " Amboi bukan main senang dia cakap. Dan dia tambah, " Ha lepas tu keluar result semua failed.kah3"

Amboi bergurau pulak.

Aku sebenarnya bukan tak nak study. Memang niat aku nak mula study malam ni. Lepas ni la study sikit. Malam ni kena focus betul-betul.

Esok tak dapat nak study. Pasal esok nak pergi Kangar. Ada hal sikit. Orang Kangar, lu tunggu...!




ps, please tolong help doakan kejayaan aku exam nanti. Doa tau. Rafiq

5 comments:

cik pika said...

good luck 4 final!!!... study molek.. insyaAllah boleh wat..^_^

cimöt said...

dah tu?? pi laaa study woiii...

K2r~90 said...

STDY = LAZY HUEHUE

Muhammad Rafiq bin Hasrudin said...

cik pika, tenkiu cik pika! doakan saya ye...

cimot, baik bos! dgn pantas sy pi..hehe

k2r, haha betoi2.. tp jgn nk lazy sgt ye...meninggal nanti..hehe

K2r~90 said...

erk..