Assalamualaikum..

Apa khabar semua?

Hari ini saya mahu mempromosikan blog baru.hehehe. Akhirnya setelah dua tiga purnama berpenat lelah, siaplah blog baru saya ini.

Blog ini khusus untuk sesiapa yang berminat menempah minyak wangi dan barangan sunnah. Sebelum ini saya memang berniaga, cuma dalam universiti sahaja. Maka sekarang ini saya mahu promosilah pada semua blogger yang berminat.

Ini blog nya BERJAYA SUNNAH.


Silalah kunjungi blog baru saya ini ye..  Diharap dapat memberi sokongan untuk blog baru ini.:)

Wassalam..

5 Comments

komen sikit?

vidadarisakura said…
majulah sukan untuk negara. ;p
banyak la kau punya sukan..haha
oranglidi said…
bagus2. brniaga tu pun da sunnah. aku bangge ad mmber mcm ko ni.

(da byk pndapatan, blanje la member. hehehee)
K2r~90 said…
BAGOS CARI FULUS LEBEY.. SENANG MASE DEPAN DER
oranglidi, terima kasih menyupport bro..hehe.. blanje tu no hal la..

k2r, betoi2.. nk kawin senang..kih3
Previous Post Next Post