Sunday, March 25, 2012

Tinggal 5 hari lagi!!

Tinggal beberapa hari lagi peraduan budi bahasa akan tutup Nampaknya aku dah nampak siapa pemenangnya. Yelah baru dua je penyertaan. Tentu dua-dua pemenangnya. kih3.

Aku sekarang sangat sibuk.
Tu lah nye sibuk-sibuk pun sibuk nak buat peraduan. Memang lah tak terupdate kan. So makanya takde lah sambutannya pun.

Tapi takpe sebab masih sempat lagi bagi sesiapa yang terasa nak join tu. Ada lima hari hari. So siapa berminat tu cepat-cepatlah kayyy!

4 comments:

vidadarisakura said...

oleh sebab kurang saingan aku join la kunun. cek blog aku. hahaha

rafiq said...

tenkiuuuu...
aku doakan kjayaan kau..:)

vidadarisakura said...

haha. aku main-main jak la weh. haha. tapi suda juga aku edit tambah saya berbangga jadi rakyat malaysia. lol

rafiq said...

haha bagos gila.
main2 pun boleh berjaya maa.