Saturday, January 21, 2012

Buat pengetahuan semua

Sedar tak sedar sudah empat tahun aku menulis. Peh lama gila. Apa aku dapat? Apa pun tarak. hihi. Yelah blog main-main camni nak dapat kebendanye kan.

Hari ini tetiba nak menulis pulak. Tu yang tetiba muncul tu.

Budak-budak UMP semua dah sedap-sedap lepak rumah sekarang. Cuti sebulan kan. Enjoy la depa. Aku pula masih kat kolej. Besok kena pergi kursus sikit. Tu pasal la tak balik lagi. Minggu depan baru balik Bentong. Rindu weh lama tak balik.

Sejak lama tak menulis ni rasa macam banyak kesalahan tatabahasa je. Tapi takpelah. Harap cikgu BM tak marah sangat.

Idea menulis sekarang sangat kurang. Aku nak tulis tapi takde idea nak tulis apa. Mungkin lain kali tulis lagi.

Lain kali idea mari boleh tulis semula. kayy.. salam..

7 comments:

Original CikTeddy said...

rafiq budak ump ka?my brother study ctu gak..hehe

pha is said...

sama la.. berblog memain je.. x de la serius sangat..

DuniakuAbstrak said...

banyak kau dapat sebenarnya

hanaahmad said...

kay, waalaikummussalam w.b.t rafiq. ;p

rafiq said...

cik teddy, siapa nama bro kamu tu?

pha, apaa pun tarakkk..hehe

ayul, sebenarnye kan.. sebenarnye..

hana, :)

F A R Y N said...

malas tulis..jom dating.. hahahaa

vidadarisakura said...

ini blog banyak main2 ok.