Tuesday, December 13, 2011

Sama tapi tak serupa

Apakah yang kamu lakukan apabila melalui tempat macam ni?



Pasti kamu akan buat begini bukan?



Sudah lumrah manusia, bila bau busuk mesti tutup hidung.

Tapi yang ni pelik sikit. Dia busuk juga tapi kadang-kadang ada orang tutup hidung. kadang-kadang selamba saja tak tutup hidung.



Nampak?

Sama kan?

Orang lalu tepi sampah dengan orang tengah hisap rokok...

Eh shameee laa!


hehehe...

"Saranan berhenti kepada perokok"

7 comments:

hanaahmad said...

buat yang macam iklan kat tv tu la. katakan taknak. hehe

fndrocka said...

kahkah..pesanan sosial,sila jaga kebersihan udara.

rafiq said...

hana, boleh juga katakan taknak bau sampah..kakaka

fndrocka, udara bersih negara sihat...hehehe

K2r~90 said...

bau rokok > ku akan cakap "owh bau syurge' bahaha



erk,, citer guwa y ni jer ..
http://pernahterfikir.blogspot.com/2011/01/dua-insan-episod-6-orang-yang-duduk.html

rafiq said...

syurga?
jauh sekali..haha

DuniakuAbstrak said...

eh shame la kitew tak isap kok..


saya wakil persatuan jejaka kacak bebas belenggu rokok mengucapkan syabas untuk entri ini

rafiq said...

hahaha.. nampak bangga disitu..

memang terasa kacak bila tak hisap rokok ni...hehehe