Monday, November 21, 2011

Untung badan siapa yang tahu?

Salam..

Hai, sungguh lama tidak mendengar berita blog ini. Maaflah saya agak sibuk dua tiga tahun ini. Tidak sempat menjengah blog.

Sekarang ini pula ada kelas sebenarnya. Tetapi rupa-rupanya bila sampai kelas sahaja, rupanya tiada kelas. Boleh pula saya tidak tahu. Iya lah itulah orang kata, tuah ayam nampak di kaki, tuah saya tiada kelas siapa yang tahu?

Saya ni kadang-kadang tersalah juga masuk kelas. Ada suatu kali itu, datang kelas dengan penuh bersemangat.Duduk di barisan paling hadapan. Semangat gila. Saya perasan orang tengok saya kiri kanan. Dalam hati saya cakap, mesti diorang tengok-tengok ni sebab wajah saya sangat berkeyakinan, maka diorang kagum. Apabila kuliah bermula, tiba-tiba saya tengok pensyarah lain yang mengajar. Saya tengok kiri dan kanan, baru saya menyedari saya salah kelas. Apalagi menggelebahlah saya. Lalu beritahu kawan sebelah, eh saya sudah salah kelas lah. Lalu apalagi, angkat tangan pada lecturer dan buat-buat seperti ada hal yang sangat penting lalu keluar kelas dengan selamba. Malu oi malu.

Tetapi kali ini saya yakin. Saya tidak tersalah masuk kelas. Memang benar. Setelah saya buka moodle di lama web UMP memang benar tiada kelas. Sampai bulan 12 pula tu. Hallamak seronok gila. Saya gembira.

Maka sempatlah saya update sebab kelas cancel. Kalau tak cancel belum tentu dapat update tau kawan-kawan.

4 comments:

hanaahmad said...

untunglahhhhhh...keh3

L said...

ceeeh. nk update jek ghupe diaaa. huhu
jom bacer kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/belajar-dari-alam.html

vampire's lovex said...

pehhhh lama gilak x dtg sini..

hahaha

rajin terlebih...

rafiq said...

hana, berehhhh....huhuhu

L, tu je nye pun adoi....hehehe

esah, tu la nye pun.. terindu2 sudaaa....hahaha