Tuesday, November 1, 2011

Legaaa

Hari ini merupakan hari yang cukup mendebarkan. Pagi tadi merupakan hari untuk pembentangan projek. Salah satu tugasan aku untuk subjek yang aku belajar di Universiti Malaysia Pahang. Dan akhirnya sudah lepas sesi pembentangan untuk group aku tengahari tadi.

Perasaan aku sekarang agak lega. Tidak terlalu pening kepala. Tetapi ada satu lagi perkara belum dibereskan. Esok masih ada test. Nampaknya kena bersedia untuk itu.

Dua tiga hari ni asyik bercerita tentang kerja aku. Biasalah pelajar. Ini sahaja yang aku mengadap hari-hari. Aku suka bercerita di sini. Aku tak mahu apa-apa. Cuma aku mohon doa dari kalian semua.

Aku mahukan kejayaan.

7 comments:

Lelaki Ini said...

chaiyok2!

rafiq said...

tenkiuuuu!

hanaahmad said...

doa dari aku sememangnya selalu buat kawan-kawan aku. semoga berjaya semuanya. senyum. ameen.

oranglidi said...

doaku mengiringimu.

sue. said...

semoga berjaya rafiqqqqqqqqqqqqqqqq

ama said...

nak berjaya mestilah berusaha. lulz.

goodluck nway :)

rafiq said...

hana, tenkiu hana, terharu..:)

OL, aku tahu itu dr dulu..hhehe.. thanx..

sue, thanxx sueee! hehe

ama, betol. tepat skali 100markah. sy akn buat yg terbaik. thanx!