Monday, October 3, 2011

Nuffnang dah naik!


Setelah sepuluh tahun aku menceburkan diri dalam bidang blog ini. Akhirnya pada hari ini nuffnang aku sudah naik. Kamu tahu berapa sudah naik? Pastilah tidak tahu. Nunffnang aku sudah naik rm2. Bangga tahu. T_T

Baru-baru aku buka nuffnang sebab dah lama tak buka. Biasalah golongan pemalas nak update blog macam aku memang tak berharap sangat lah nak buka nuffnang hari-hari kan. Tapi tadi bila tengok nuffnang sudah naik, terus dari baring mengiring terus terduduk. Nampak sangat terkejut.

Jadi bila tengok perubahan nuffnang sudah naik, terus bersemangat untuk menaip blog lagi. Bila taip mesti ada orang mahu baca dan mesti traffic akan meningkat. Semangat betul aku hendak melawat blog orang.

Harap-harap sepuluh tahun akan datang aku punya nuffnang akan meningkat lagi. Baru boleh aku belanja korang makan. Sebab korang yang bagi duit ni kan kan kan?

Go go go...!

p/s, takde lah sampai sepuluh tahun. tu perbandingan je la sebab lamaaa sangat masanya baru naik.

3 comments:

DuniakuAbstrak said...

haha pergghh 10 tahun...kemain perli..sentap nuffnang nanti..wakaka

oranglidi said...

haha.. nufnang? xprasan lak aku.. biasa kalu blog ade nuffnang ni msti bnyk iklan sampai sakit mata.

rafiq said...

ayul, nuffang kedekut! haha

OL, ha tu la, aku pun baru perasan aku ade nuffnang..kakaka