Monday, October 31, 2011

Korban korban

Hari ini kembali ke Universiti Malaysia Pahang tercinta. Baru hari pertama tetapi kepala aku sudah mula pening. Tugasan bukan main banyak. Sampai sini baru nak buka buku balik. Masa cuti memang aku cuti habis-habis. Rupanya ada kerja yang tak siap. Esok dah nak present. Memang best.

Aku harap benar minggu ini cepat berlalu. Dua tiga test bakal menjelma. Persiapan macam tak nampak. Risau pun ada tengok diri sendiri ini. Yang pelik masih tenang update blog. Pelik sungguh.

Tak sabar aku menunggu cuti lagi satu. Cuti raya aji pula. Makan rendang dan sup tulang. Macam ada sahaja rendang raya-raya haji ni. Yang pasti tempat aku tiga ekor lembu tu dah wajib dah. Tahun ni mungkin lebih lagi akan korban.

Jadi cepat-cepat lah kita semua mengasah parang. Lapah daging jom!

4 comments:

Kunang-Kunang said...

Selamat menyambut hari raya hajilah yer.

hanaahmad said...

selamat bercuti! aku bekorban di kantor.

cik helena said...

ump ke?ade sorang lecturer kite suka,.dia sangat hensem ok!!!haha/

adoi kejap nak carik..nama dia dah lupa..dia pakai spek.tp dah kawen ;P

rafiq said...

kunang2, terima kasih puan..:)

hana, thanx! berhati-hati pulang ke sana.

cikhelena, ramai yang pakai spek ni. mana satu. cuba ingat balik!