Thursday, October 27, 2011

Happy Deepavali semua!

Sekarang ini aku berada di rumah nenek. Cuti Deepavali kali ini memang seronok. Indahnya dunia bila berada di kampung. Menikmati pemandangan indah dengan burung berkicauan. Dengan awannya lagi yang membiru. Sangat permai berada di daerah Bentong tercinta ini. Kemeriahan Deepavali juga terasa di sini.

Bukan nak kata apa lah. Universiti Malaysia Pahang memang mulia. Beri cuti sampai seminggu. Ini yang buat aku sayang lebih dekat UMP ni. Minggu ini cuti sebab hari kelahiran sultan pahang dan hari deepavali. Cutinya cuma dua hari. Tapi sudah alang-alang, UMP beri cuti sampai seminggu. Terima kasih UMP.

Bermakna isnin minggu depan baru aku balik ke UMP. Tetapi ada berita gembira lagi buat warga UMP. Selepas hadir seminggu kuliah, akan ada cuti lagi. Cuti raya haji pula. Wah seronoknya. Selepas cuti, cuti lagi. Rasa mahu berkasihsayang dengan UMP. Sayang UMP lebih.

Walaupun di kampung kurang berinternet, tetapi aku gembira kerana di kampung best. Tiada kuliah, tiada asaimen, tiada pening kepala.

Selamat bercuti semua!

5 comments:

oranglidi said...

wah. sampai kesana depavalinya. haha

aku kalu cuti pn xbest sgt sbab nk balik tiket mahal macam emas.

rafiq said...

naik moto weh. jimat. tiket sekang memang cekik darah.

hanaahmad said...

maruku?

DuniakuAbstrak said...

ah kau..dapat cuti kemain puji melangit tinggi...haha

rafiq said...

hana, da habisss..hehe

ayul, puji ado makno..haha