Wednesday, September 28, 2011

Konvokesyen ke-8 PSMZA

Tahniah diucapkan kepada semua graduan-graduan Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin yang baru sahaja melangsungkan istiadat konvokesyen.

Setelah penat lelah untuk hadir ke kelas dan melakukan setiap tugasan yang diberikan, kini telah tiba masanya untuk penghargaan atas semua pengorbanan.

Semoga dengan penghargaan ini dapat meningkatkan semangat setiap graduan untuk menggunakan sebaik mungkin ilmu yang telah dicurahkan kepada semua graduan. Semoga menjadi insan yang cemerlang di dunia dan akhirat.

Gembira dapat bertemu kawan-kawan.



Yang tercinta~!



The most exclusive! :)




hehehe. Semoga kita berjumpa lagi!

8 comments:

Addin said...

tahniahhhhh !:)

tak sabar nya nak konvo , huhu insha Allah

Misshy Innz said...

aicecehhh , ensem nampak ;)

oranglidi said...

peh! lelaki idaman! hehehe.

APSAL SEKALI TENGOK MUKA MACAM TOMOKKKK?? HAHAHAHA

rafiq said...

addin, thanxx!

innz, time kasih2..hehe..

OL, pehhh.. cari nahas,,haha

sue. said...

congratulations babe..... =.)

Kunang-Kunang said...

Tahniah, dah grad.

DuniakuAbstrak said...

perghh..lama betul kau konvo ni sampai tak hapdet2 blog..

haha

rafiq said...

kunang2, terima kasih.. :)

ayul, tu la.. bz kemain konon..hehe