Saturday, September 24, 2011

Konvo politeknik

Petang ini aku akan melangkah ke Dungun kembali. Bukan masuk belajar di poli balik ya tuan-tuan. Tidak sama sekali. Sebenarnya aku baru sahaja ingin konvo. Ya sebenarnya bukan baru ingin, lama juga ingin. Cuma poli aku baru sahaja hendak buat. Lama juga. Setahun lebih tahu.

Jadi esok akan ada raptai. Maka semua yang mahu konvo wajib pergi raptai dulu. Tak pergi raptai, tak boleh konvo. Ini undeng-undeng. Bagus punya undang-undang. Inilah dinamakan family planning.

Maka aku menyeru sekalian warga Dungun. Sesiapa yang sedang belajar di politeknik dungun atau duduk di dungun bolehlah membuat temujanji dengan aku sekarang. Malam karang ke malam esok ke boleh lah makan angin bersama. Tahulah korang dah bosan dengan angin dungun. Tapi aku ni yang rindu angin dungun ni. Bolehlah bantu teman aku kan.

Okay kepada guy-guy semua. Jumpa anda di sana.

8 comments:

Salwa said...

Congratz. Selamat berkonvo ;)

ada aku kesah said...

haha.
poli aku pon mcm tu lpas satu thun setgh baru konvo.
penat menunggu

oranglidi said...

gudlak weh.

membe ak ade 2org kt sana. depa pn konvo gk. ari isnin.

DuniakuAbstrak said...

selamat berkonvo...kim salam awek cun kat sana

Liquid said...

aku dulu bln 5 hbs blaja, bulan 8 dah konvo uhu mmg pantas dan efisyen tahu

rafiq said...

salwa, thanx!

ada aku kesah, sama la kiteee...

oranglidi, selamba gudlak . time kasih2.

ayul, tenkiu bro. ok

liquid, ungtung la dieee..

F A R Y N said...

amik gambar byk2222...

rafiq said...

banyakk. tp belum siap..