Selamat hari raya semua.. ! Aku dah wish kan hari tu. Sengaja mahu wish lagi. Nampak sedikit ikhlas disini. Masuk hari raya ketiga dah hari ni. Baru satu rumah kawan aku beraya. Rumah sedara mara ramai lah. Raya pertama dari pagi sampai malam beraya umah sedara sini sedara sana. Lemang ketupat memang penuh perut. Memang sedap bak lemang toki tu. Raya kedua dah tak larat dah. Berat betul punggung nak bergerak sana sini. Last-last duduk rumah tengok telibisyen. Apehal lah ayat tunggang terbalik. Biar ke lantak. Hari ahad ni aku akan mendaftarkan diri ke UMP. Tapi satu hapa pun tak buat lagi. Ni yang aku nak bagitahu ni. Sibuk sangat beraya kononnya. Borang-borang tak settle lagi. Lepas ni aku akan hidup di Kuantan. UMP tu singkatan bagi Universiti Malaysia Pahang. Kampus aku di Gambang. Jadi sesiapa yang blogger di UMP tu boleh lah jumpa aku di sana. Kita kenal-kenal. Tambah kenalan kan. Dan di kesempatan ni, aku nak ucap pada sesiapa yang mengenali diri ini, aku mohon ampun maaf zahir dan batin. Dan aku jemput datang rumah, mula hari ini sampai hari sabtu ni aku ada di rumah. Datang je bila-bila okay.

11 Comments

komen sikit?

Firdaus Life said…
wow masuk ump rupanya.. hehe tahniah :D
Rashid said…
k nanti saya datang .. rendang mesti ada ek. hehe
Anonymous said…
selamat hari raya..belajar rajin2 k
rafiq said…
freaky, tenkiu2..hehe

rashid, hehe ye jemput2..

sweet, terima kasih.. selamat hari raya..:)
Anonymous said…
chemay pon kat ump.
tapi tak pergi.
sebab dah repeat masuk diploma smula
:)
FVN said…
wahhh...
slamat jadi student blk yer ;)
kero - chan said…
tahniah...good luck for you at UMP.. stdy molek...
vidadarisakura said…
selamat belajarr balik lah.
oranglidi said…
wahhh. gila a. congrate weh. nnt ad masa ak roger a kalu ak g sana. hehe.
K2r~90 said…
woha!!! budak U daaa
chemay, diploma kat mana tu?

faryn, selamat2.. thanx kak..

cik iman, insyaAllah.. thanx iman..

vi, terima kasihhh lahh..

OL, anytime u're welcome bro..

k2r.. mane de aaa..
Previous Post Next Post