Saturday, August 27, 2011

Hai sayang

Cukup 40 hari aku tidak mengupdatekan blog ini seperti yang dijanjikan. Sekarang mood nak berblogging belum sampai lagi. Nanti aku update lagi lebih-lebih. Ayat pun macam bangla sekarang sebab lama tak menulis.

Aku baru balik dari Pasir Mas dan Jeli kerana jalankan usaha dakwah. Ajak manusia pada agama Allah. Blogging ni memang dah sah melalaikan. Tapi aku lemah, aku blogging jugak. Tak INSAP betoi kan.

Pada sesiapa yang ucap selamat hari lahir pada aku, aku ucap terima kasih. Terasa diri sudah tua lebih-lebih lagi bila baru bergelar pakcik ni. Baru dapat anak saudara 1st lah katakan.

Pada sesiapa yang tak ucap tu aku nak bagitahu lah hari ni 27 ramadhan. Sama dengan hari lahir aku. Tak malu kan promote hari jadi sendiri. Takpe.

Sebelum tu aku nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua yang kenal diri ini. Tak sempat nak ucap hari tu sebab keluar di jalan Allah.

Dan aku nak ucap Selamat Berhari Raya kepada semua. Semoga raya tahun ini lebih berbahagia disamping orang tersayang. Dan yang penting jaga diri. Jaga iman.

5 comments:

DuniakuAbstrak said...

blogging tak melalaikan kalau menyampaikan perkara berguna

welkam bek bro

Freaky said...

lamanya ko menghilang =-=

Kunang-Kunang said...

Selamat hari raya.

- orked - said...

rafiq.. happy birthday!!!!

rafiq said...

ayul, blog 'about aku' ni takde langsung yg berguna. tu yg melalaikan tu..haha

freaky, dapat seru dah uii..

kunang-kunang, terima kasih. selamat hari raya..:)

orked, time kasih.. siapa orked ni ya?