Saturday, July 2, 2011

Harapkan siput yang tak boleh harap

Malam ni sangat bosan. Pernah tak korang rasa bosan macam ni? Ah manalah korang tahu rasa bosan macam mana. Aku sorang je tahu.

Aku selalu berazam nak baca blog orang banyak-banyak sebab bosan ni. Tapi bila internet lembap macam slow gila nak mati, terus tak nak baca banyak-banyak. Pasal nak bukak 1 blog macam seratus blog. Tu ibarat lah. Potong selera betul internet level siput.

Lalu aku bukak lah benda-benda lain yang ada harapan untuk berinternet. Buka twitter. Berjaya tweet dua tiga ayat. Lalu internet buat hal semula. Hajat nak penuhkan timeline follower tak berjaya. Hampa.

Okaylah bosan sangat. Malam ni perlu pergi kolam air panas. Bentong ada kolam air panas. Boleh panaskan badan yang panas. Siapa nak ikut? Tak payah.



ps, aku ada twitter, ada 1 following lagi, tp sorang follower pun takde. peh loser gila.

13 comments:

vampire's lovex said...

aku baru nak ikot pegi kolam air panas tu,ko x bagi plak kan...cmni ar wehhhh... ahaha...

sama la,internet aku pon sama je lembab nye cm siput takde cengkerang haaa....


panas beb panas..beb hhaha..

Alexandriana Alia said...

mmg bosan kalau tenet cam siput

Freaky said...

uik kolam air panas ? gila best

oranglidi said...

hahaha.. rileks2. tenet slow byk lagi bnda laen nk dibuat. masak ke, jemur kain ke, sembur anai-anai.. hahaha..

kolam air panas? macam mantap! pehh..

aku kalu ade twiter ak folow. tapi twiter pun tarak..

rafiq said...

vampire, bkn ape. budak2 takleh ikut. tkde sape nk jge nnti. keh3

skg ni zaman kemerosotan internet la aku rasa.

alia, patut kita bako je!

freaky, memang best. terbaik! pegi malam2 lg best.

oranglidi, haha. tu psal la aku g kolam ni. mmg mantap punya. twiter pon tarak? bgoslah kita sama loser.peh

Siti Mashitah Saidin said...

weh! aku nak ikot... tak pernah pegi kolam air panas... wuaaa! hahaha!

hanaahmad said...

fiu~ aku terasa nak mandi kolam air panas. follow aku der...bleh kite main twitt2. ekekeke

Aisya J said...

wahh best ke kolam air panas? :D

wannurfazrini said...

haha sabor saborrrr

rafiq said...

mashitah, tak payah. dlm mimpi. haha

hana, dtg bentong eh. aku tunjukkan kolam. ok2 nnti i follow u...

aisya, best oo. mcm aiskrim conetto.

wannur, ahhh. bako bako! takleh sabor.keh2

Cik.Tedy said...

wahhh..besz nya kolam air panas!!!! hehhe...:D

monsffera said...

aiyakk siannya follower takde . ngeh2 , takpe follow2 la kte , i'll follow u back ;D hee

rafiq said...

cik tedy, mesti la.. jeles tak jeles tak? haha

monsfrea, ok2 nnti i follow u.. yes..haha