Monday, July 11, 2011

Entri berangin!

Awalnya bangun hari ini. Seindah suria di hening pagi. Indahnya. Nyamannya. Semerbak mawar yang mekar. Tiba-tiba, "pruutt". Ah terkentut pula. Rosak pagi yang indah. Okay kelakar tak intro dengan kentut? Kelakar tak? Tak payah jawab. Aku tau kelakar. Thanks.

Hari ni aku nak cerita pasal angin. Bukan angin kentut jangan risau. Tapi angin dalam badan. Hari ni korang tahu lah hari ahad kan. Jadinya sampai zuhur badan aku masih berangin. Disebabkan hari ahad badan aku masih berangin. Ada kaitan ke ni? Ada kaitan? Tak payah jawab. Aku tau takde. Bagos.

Aku puasa rupanya hari ni. Bukanlah nak kepoh kata aku puasa. Tapi nak bagitau tu lah badan ada angin. Nak kata dah kentut dah sudah dah. Apa lagi tak cukup ni? Apa yang tak cukup hah? Tak payah jawab. Aku tau mestilah air tak cukup. Patutlah berangin.

Tadi aku pergi kenduri satu. Ada jumpa sorang awek. Dia pandang aku. Aku pandang dia. Dia jeling aku. Aku jeling dia. Korang tau tak siapa? Tau tak? Tak payah jawab. Aku tau korang tak tau. Agak dah.

Berangin tak entri ni? Berangin tak? Tak payah jawab. Aku tau berangin. Hanginn!

Padanlah dengan mukanya pun adoi.

15 comments:

Freaky said...

haha ko ni ape kene wess ? adoii

Misshy Innz said...

kau kenapai ni pun adoi .

DuniakuAbstrak said...

memang berangin bila baca..

rafiq said...

freaky, saje wat panas..haha

innz, berangin kan? haha

ayul, yes berjaya! haha

hanaahmad said...

rasa nak kentut je kat sini. kau pehal? hahaha

vampire's lovex said...

pehhhh berangin ni beb !!! pesen cakap x habes hahahaha...

buang ke laut baru tahu

cik helena said...

woiiii!kelaut tahu!

rafiq said...

hana, sesi luahan perasaan..haha

esah, nak buang? haa ni makan diaa...haha

cik helena, tau sangat. hahaha

Kapten Atok said...

ko ok tak ni? ker angau lepas jeling2 awek. haha

Sunah Sakura said...

puasa ke semalam? lepas tu gi kenduri? err..

Mira R. said...

haihhh. bangun2 tidur terus berhangin ke? msti tak lena tdo semalam. kehkehkeh.

sabar ye.

Nur Elyana said...

hangin.! huhu.. gugu tue nama la..

rafiq said...

atok, angau ni angau ni..ngaaaa..hahaha

sunah, haah tp tk mkn la kt kenduri.. tgk je..hehe

mira, tido lena. tp bgun tak lena. pelik tak? haha

elyana, pdnla dgn mukanya pun..haha.. oo naaama.. igt bunyi,,hehehe

Bigdaddyz said...

ni macam nak kena di kawenkan ni...hehe

rafiq said...

dady, cepat la cepat la..haha