Sunday, June 26, 2011

Maharaja Lawak Final



Tahniah diucapkan kepada kumpulan Sepah serta peminat-peminat kumpulan Sepah. Tak sangka menang juga kumpulan Sepah ini walaupun Jozan macam ada gaya hendak menang. Ini semua berkat lakonan Ustazah yang kelakar gila tu. Baru keluar pentas sahaja sudah hampir pecah stadium dengan suara gelak ketawa.



Jozan persembahan agak menarik tetapi tidak cukup untuk memberi kesan yang mendalam pada hati penonton. Maharaja Lawak Akhir penonton mesti mahu ketawa sampai habis-habis. Nampaknya Sepah sahaja yang mampu berbuat penonton begitu. Memang layak lah Sepah untuk menang. Rezeki anak Shuib dan Siti Sarah orang kata.

Kepada Nabil dan Jambu. Persembahan Jambu awal-awal lagi sudah boleh agak. Persembahan masih sama dan tidak seronok. Apa lagi mahu dikata. Memang tidak bernasib lah untuk menang. Tempat ketiga Nabil sudah tahu awal-awal dia yang akan dapat. Jadi benarlah tekaan dia. Pandai Nabil.

Puas hati juga dengan Maharaja Lawak kali ini. Diharap tahun hadapan Maharaja Lawak akan lebih kelakar lagi dan buat semua orang jadi gembira.

Dan siapa yang mahu download boleh pergi dekat sini:

Maharaja Lawak Final

12 comments:

oranglidi said...

hehe.. tabik la kat sepah.

nabil tmpat ke3 pun bolot banyak tu sorang2. haha

rafiq said...

tol tu. nabil paling byk dapt pulus. masyukkk

Ungu said...

aku suka jepp. dia kacak.

cik helena said...

nabil lah paling best!kaut sensorang!heee

rafiq said...

ha'ah tiga2 orang ni memang kacak. terutama bila jadi pompuan.

rafiq said...

cik helena, cepat ngorat nabil..!

Liquid said...

aku dh episod akhir baru pasang warna nasib baik sempat tgk hahaha

rafiq said...

pasang youtube pun bole sebenarnye awal2 lagi..

vampire's lovex said...

aku nak jozan menang kot...tpi xpe la,sepah menang pon patut menang jugak..

dpda jambu,aku rela sepah..hue hue hue

hanaahmad said...

masing-masing punya kehebatan masing2 kan. sepah mmg layak menang. :)

vidadarisakura said...

aku mau jozan menang. huhu

rafiq said...

vampire, aku pun agak macam tu. tp die last2 buat tk berape best. sepah lg best.

hana, btoi2. sepah last2 ni paling best.

vi, tunggu ML taun depan undi byk2 eh..