Saturday, April 17, 2010

Projek akhir


Tinggal beberapa hari lagi aku akan mempersembahkan projek akhir. Terima kasih kepada yang telah banyak memberi idea dan nasihat mahupun carutan kepada Sistem Sewa Kereta aku dan rakanku. Oh tahie. Bahasa sungguh mulia hari ini. Tidak mengapa.

Hari rabu ini merupakan penentuan untuk segala penat lelah aku selama 18tahun untuk menyiap projek aku ini. Tiadalah tipu sahaja. Sebenarnya hanya 4bulan. Tapi bagi menunjukkan projek ini sangat terasa lama aku mengatakan 18tahun. Ini kerana sangat sukar bagi aku dan rakanku untuk menyiapkan projek itu tahu.

Mengapa aku beritahu terlalu awal sedangkan projek itu belum siap sepenuhnya? Sebabnya ialah aku sengaja mengada hendak beritahu. Projek pun tidak siap lagi sebenarnya. Berkata-kata macam seperti ibarat umpama sudah siap sahaja bukan.

Tujuan aku menulis disini sebenarnya ingin mengucap terima kasih sahaja sebenarnya. Tetapi sudah melarat pula sehingga terberitahu projek itu masih dalam proses. Tetapi tidak mengapa lah, orang tua-tua berkata, sediakan payung sebelum hujan. Oh sengaja beri pepatah tidak berkaitan supaya aku tidak terlalu rasa bersalah.

Sekian. Terima kasih Semua Budak-budak Yang Membantu Kami...<3<3<3...%^&%^&*@#$%

13 comments:

reen_sofee said...

sama sama.
hahah.
mak aik. sume keluar!
macam seperti ibarat umpama.
bm mesti A1 kan?
weh, ahahah.
bile lak aku amik katering.
suke aty ko jek kan.
hahah

.rafiq. said...

aku terharu atas bantuan ko. hak tui. haha.aku nye bm memang 4flat. huhu

vidadarisakura said...

pegi stadi la setaaaaaaaaaaaan.

.rafiq. said...

baiklah pontianakkkkk..haha

nadia :) said...

ah. berdebar pulak aku ni
hesh

.rafiq. said...

rilek der. lu bedebar gua berdebar3 lu tau.keh3

vidadarisakura said...

setaaaaaaaaaaan cakap aku pontianak.haha

.rafiq. said...

vivi: baiknya kau ni pontianakkk.huhuhu

helena's said...

kelaut kelaut!!!hahahaha

.rafiq. said...

awl lg bohhh. ilek lu. haha

Razman said...

dah layan porno belum? sengaja aku bagi komen tidak berkaitan agar tidak terlalu rasa bersalah.

hanilopiplopz said...

tahniah! 4 bulan tuh klu aku da muntah2 segala bagai nk siapkan satu pjek!

.rafiq. said...

razman: anak muda memang berjiwa panas. oh sengaja tidak menjawab soalan kau. haha

hani: biasalah tu. cukup 9bulan 10hari kau tak akn muntah lg. haha