Sunday, March 7, 2010

Rajalawak ke macam tu?



Huh nasib baik tak pergi shah alam. Jika tak sia-sia aku ponteng kelas dan bawa awek kalau ada semata-mata nak pergi sana. Aku harapkan abang kasim. Rupanya abang kecik. Nak kata lawak takdelah lawak sangat kan kan.

Siapa baru tengok rajalawak akhir dia tahu lah apa yang aku cakap. Aku tidak boleh menerima kenyataan kecik menang. Rasa mahu pergi disko saja sekarang. Ececeh tiadalah takkan disko pulak. Kugiran boleh lah juga.

Buah cempedak diluar kota. Mari kita bertukar cerita.

Oh aku baru sahaja menjalankan kegiatan gimnasium sekarang. Berat badan sudah bertambah. Badan sudah naik. Perut sudah ketul-ketul. Kaki sudah bunting. Ceh takdelah. Baru sekali saja pergi tadi. Itupun kali pertama semenjak 2tahun yang lalu. Besok mahu pergi lagi. Tambah tenaga batin. Eh tenaga zahir.

abang google bagi gambar hot.

11 comments:

oranglidi said...

wa memang undi kecik pun. dalam 17000 sms wa sent

.rafiq. said...

ah lu pun same. tak best pun kecik.

crazy_labelle said...

ak xsuke sape2... camne nak undi?

.rafiq. said...

siapa suruh kau undi?

Anonymous said...

pelis la!
idlan perform aku rasa macam mau lempang jak dengan pakaian burung dia ntah apa2ntah.


kehlar bai.


zzzz


haha


-vivi malas mau men-sign-

.rafiq. said...

tp lg terhibur drpd kecik. ckp pun sangkut2.lalala

reen_sofee said...

aku kene pegi library.

study.

sebab otak sgt kecik.

berbanding badan yg besr.

hahaha

.rafiq. said...

kalau aku lempang kau apa rasa?

SwEetForEst said...

xminat sgt

tgok rajalawak

musim baru ni

xbest..

.rafiq. said...

btol la tu. pengacara die je lawak:p

Eireen Camelia said...

ngeri habis lahhhhh gambo niiii tak lalu makkk!!!