Monday, March 1, 2010

Hijau dengan biru tak sama

Mungkin kamu hairan terhadap perubahan template ini. Semalam tengah bosan tahap cipan aku sengaja menukar template berwarna hijau katak pisang.

Warna hijau dikatakan boleh mencuci mata. Boleh menyebabkan mata menjadi segar. Tetapi tidak bagi sesetengah pihak yang menganggap melihat gambar-gambar seksi juga adalah mencuci mata.

Aku teringat suatu kisah masa tingkatan empat-ke-lima aku tak ingat. Kawan aku seorang ini mengusya awek di perhentian bas.

" WEH, TENGOK AWEK BAJU BIRU TU! CUN SIOT! "

" MANA-MANA?? "

" TU BAJU BIRU TU LA, ADA SORANG JE KAT SITU!"

" RABUN BETUL KAU NI, TU BAJU HIJAU LAH!"

Cis. Baru aku tahu rupanya kawan aku rabun warna. Patutlah asyik tersalah tengok cerita. Nak tengok cerita hijau tertengok cerita biru.

11 comments:

si kuchen etam said...

hahahaa..
kecian kawn ko tuh..
masti usyha awek tuh x dapat kan..

reen_sofee said...

warnebiru ngan hijau tak same ehh?

laa...

ngat kan same.

hahahah

helena's said...

comel!hheeheh

saya suke hijau!




juga pink!






comel kan?



lalalala~

helena's said...

comel!hheeheh

saya suke hijau!




juga pink!






comel kan?



lalalala~

.rafiq. said...

kuchen: dapat jugak. dapat maki. haha

reen: la rabun jugak. mesti salu tengok cerita biru. hahaha

helena: hijau comel. pink tak. haha

abe long said...

oit...!!!
jgn kutuk kawan ko yg rbun warna tuh
cian dowh!!!

owang rbun caler.. tak kn kene rbun jauh or dekat!

Razman said...

cerita biru cmne? tak pernah tgk. seksaited la nk tgk.

.rafiq. said...

same la tak pernah tgk. tak tau macam mane.

nadia :) said...

wahaha.
sakit mata ku rafiqah

jejaka anggun said...

biar mata biru...
jgn otak kuning....

.rafiq. said...

nadia: mata kau banyak tengok biru sebab tu sakit

jejaka anggun ke? biar otak kuning. jangan gigi kuning