Hari ini aku sangat berbesar hati kerana bangun tidur pukul 10 pagi. Bak kata orang tua-tua "apalah hendak jadi dengan engkau ni. matahari sudah terpacak di kepala baru hendak bangun".

Tapi aku sebenarnya bangun juga tadi untuk subuh. Bukan tidak bangun. Janganlah kamu berfikiran bukan-bukan terhadapku. ececeh.(ayat gedik)

Aku hendak beritahu kamu bahawa semalam aku telah mendapat satu bungkusan coklat. Sungguh gembira rasanya di dalam hati seperti puteri kayangan meminang diri. Aku sungguh bertuah sekali pada hari semalam.

Setelah aku makan coklat itu. Aku merasa sangat sedap. Sangat terasa coklatnya. Jika dimakan pasti mahu dimakan lagi. Banyak bentuk coklat yang ada untuk aku merasakan satu persatu.

Beginilah rupa coklat itu,



Betul itu adalah emel pemilik itu. Okay lah mari ceritakan hal sebenar. Sebenarnya aku telah beli coklat itu. keh3. Sangat sedap okay. Aku beli di sinijualcoklat. Sesiapa yang berminat atau peminat coklat atau teringin mahu makan coklat boleh tengok kat page dia. Nak buat hantaran tunang pun boleh.;)

Okay lah mahu pegi makan coklat. bubye:p

7 Comments

komen sikit?

Reen said…
kalau ade org bagi lagik best kan??
vidadarisakura said…
apa kata ko pura2 admire dengan aku. pastu ko beli kan aku coklat tu. macam?
reen: banyak cantik kau.

vivi: lagi baik aku admire diri sendiri dan makan coklat puas2. kah3
Misshy Innz said…
sharing is caring.
bak cikit ah
;p
Liquid said…
belikan la utk aku ley an an an....
bagikan la duit taw jgn tk taw. wakaka
Previous Post Next Post