Tuesday, March 30, 2010

Gua tak tenang


Gua senang sekarang. Tapi gua ting tong. Gua nak bagitau lu ape guna ada blog.

Bagi gua blog ni tempat untuk gua cerita pasal gua. Gua tahu ada juga orang guna blog untuk cerita pasal orang lain, cerita pasal dunia lain, cerita pasal lain-lain. Tapi gua tak kisah. Blog gua ni hanya untuk suka-suka.

Gua nak bagitau lu gua seorang pelajar. Rutin seorang pelajar ialah bangun pagi, mandi, solat subuh, dan ke kelas. Balik kelas berehat, siapkan tugasan, dan tidur.

Tapi bagi pelajar macam gua, rutin gua lain sikit. Gua bangun pagi, mandi, solat, hisap rokok dan ke kelas. Balik kelas main badminton. Balik mandi sekejap dan keluar main badminton. Balik main badminton gua mandi dan tidur.

Macam tu lah rutin gua dua tiga hari ni. Gua rasa sibuk gila gua semenjak dua menjak tiga menjak ni.

Kadang-kadang gua rasa macam masa gua tak cukup. Gua ingat nak tambah masa lagi kalau boleh. Semua benda gua buat rasa terhad. Macam-macam gua buat.

Tapi yang gua pelik gua masih lagi boleh update blog. Gua rasa letih.

Gua nak berehat der. Gua rehat macam tak rehat. Tak feel bila gua berehat.


" Der, gua dah penaaat "

12 comments:

Razman said...

rehat yang paling pantas dan efisien adalah duduk dalam peti ais. aku masih belum cuba. kalau kau dah cuba, beritahu aku.

.rafiq. said...

gua rasa lu sangap pelempng gua laa.

helena's said...

gua pula rasa.kalau nak berehat,berehat,tp jangan lama2,,nanti gua rindu lu.haha

comel pulak pakai gua kan..hehe

reen_sofee said...

amik mase aku. sebab aku rase aku telebey mase.
sampai tak taw nak wat ape.
hahahah. nak tak??

.rafiq. said...

lu jangan risau. dua tiga tahun je gua rehat.

comel lu kata? gua ingat lu slh ckp ni.

.rafiq. said...

reen: meh sikit. gua nak tambah seminit dua.

cik azieta said...

stdnt mmg suker rehat..
hehehe

starsyeea said...

paling mahsyuk tym tido depan lappy saat saimen kene submit pg sok belum siap...muahaha

-C.Gad!s- said...

student..biase lah tuh...blogging bukan penat pon..

keh keh...

.rafiq. said...

cik azieta: lu ni lecterer ke? kih3

staryea: gua tj pernh, klu lyn fb smpi tetido mgkin pernh. hehe

c gadis: gua penat der..

FuzZ said...

lu rindu bentong kan?
lu blk bentong,lu rehat puas2 der.
konfem lu rase tenang.
bentong aman damai skng.
tade bunyik mercun

.rafiq. said...

lu tunggu gua dekat jambatan sg marong ek? gua pulang dengan kjayaan.