Wednesday, February 24, 2010

Sakit

Status aku dekat ym ialah aku injured. tiada tempat mengadu.

Aku baru nak berbadminton dengan gaya licongwei. Baru nak melompat smash. Tiba-tiba kaki aku terseliuh. Aduh. Aku menjerit di dalam hati.

Kaki aku sekarang sudah jadi kurang upaya. Bak kata aku, aku dah jadi KKU. Hendak jalan pun susah. Terhencut-hencut macam unta. Kalau burung unta takpe lagi, ini macam unta ya unta ya unta. Okay mengarut.

Aku hendak mengadu dekat kekasih pun tiada. Hendak mengadu dekat emak takut ayah cemburu. Jadi aku pendamkan sahaja perasaan ini. Simpan di dalam hati. Masuk ke otak. Dan tulis di blog?

Aku tak boleh bercakap banyak sekarang. Makin cakap makin sakit. Bak kata razman, semakin engkau banyak cakap, semakin tinggi hak tui.

Dah ah baik diam je.

10 comments:

reen_sofee said...

kku stands 4 wat?

Razman said...

mengapa burung unta? maksud kamu burung kamu besar?

helena's said...

hahahah semakin banyak ckp semakan hak tui..saya tak paham maksudnye..hahaha.


err rafiq.terangkan.haha

.rafiq. said...

reen: KKU-kaki kurang upaya

razman: besar tak besar la brader. haha

helena: tanye razman kalau tak paham. hehe

vidadarisakura said...

hak tui.


puas?

.rafiq. said...

eiw
kahak ijo.
haha

vidadarisakura said...

tui tui tuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii




haha

hannamaruku said...

bagos ah dah oku. same cam aku.

.rafiq. said...

hana: boleh ah berdating dah kan?

.rafiq. said...

vivi: dah nazak ni. tekeluar lemak sekali. hahaha