Dengar lagu ni.

Layan gila.

Putus

aku duduk sendirian di kamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yang len,
tergamakmu merobek hatiku.

aku duduk sendirian di kamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yang len,
tergamakmu merobek hatiku.

tapi setelah kau pegi aku
mendapat lebih baik drmu,
dia hargai aku,
dia sygi aku
lebih drpdmu,
aku ingin kau tahu betapa ku gembira,
tidak lg bersamamu,
namun pastinyer nnt kau akan sedari,

yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku….

12 Comments

komen sikit?

Natasha said…
best...best..... selalunya yang meninggalkan kita pasti akan menyesal kerana kehilangan org yg hebat mcm kita :d (poyonya ayat)
cik helena said…
tak nampak tulisan tu..

tp kaktash,,betul ke camtu??pakwe saya tingglkan saya nih..uwaaa
oranglidi said…
ah. feminin sangat mu ni
natasya: best kan. memang poyo pun ko. haha

helena: kalau tk nmpak maknanya tk lama la tu. nmpak tk?

oranglidi: fminin tu ape? sejenis kuih ke?
oranglidi said…
feminin tu, lu tengok kat cermin pantulan cahaya. lu nampak muka lu, tu lah feminin.

by the way, rilek2 sudah.
ape bende la lu ngarut ni. haha
oranglidi said…
wa pun x ingat apa wa tulis tu. pening kot. hahaa
wa dah tau tadi wa tanye sorang awek. cis lu cakap wa keperempuanan. wa sontot lu baru lu tau.
lu pegi ambik penyapu lidi lu cucuk ikut belakang. tu la sontot.
Previous Post Next Post