Friday, February 5, 2010

Putus-emelda ahmad

Dengar lagu ni.

Layan gila.

Putus

aku duduk sendirian di kamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yang len,
tergamakmu merobek hatiku.

aku duduk sendirian di kamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yang len,
tergamakmu merobek hatiku.

tapi setelah kau pegi aku
mendapat lebih baik drmu,
dia hargai aku,
dia sygi aku
lebih drpdmu,
aku ingin kau tahu betapa ku gembira,
tidak lg bersamamu,
namun pastinyer nnt kau akan sedari,

yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku….

13 comments:

Natasha said...

best...best..... selalunya yang meninggalkan kita pasti akan menyesal kerana kehilangan org yg hebat mcm kita :d (poyonya ayat)

helena's said...

tak nampak tulisan tu..

tp kaktash,,betul ke camtu??pakwe saya tingglkan saya nih..uwaaa

oranglidi said...

ah. feminin sangat mu ni

.rafiq. said...

natasya: best kan. memang poyo pun ko. haha

helena: kalau tk nmpak maknanya tk lama la tu. nmpak tk?

oranglidi: fminin tu ape? sejenis kuih ke?

oranglidi said...

feminin tu, lu tengok kat cermin pantulan cahaya. lu nampak muka lu, tu lah feminin.

by the way, rilek2 sudah.

.rafiq. said...

ape bende la lu ngarut ni. haha

oranglidi said...

wa pun x ingat apa wa tulis tu. pening kot. hahaa

.rafiq. said...

wa dah tau tadi wa tanye sorang awek. cis lu cakap wa keperempuanan. wa sontot lu baru lu tau.

oranglidi said...

sontot tu menda?

.rafiq. said...

lu pegi ambik penyapu lidi lu cucuk ikut belakang. tu la sontot.

vidadarisakura said...

sutup.

.rafiq. said...

sadap kau.

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,ut聊天室,情色遊戲,情色a片,情色網