Monday, February 15, 2010

Pertama kali rasa nak mencarut

Kadang-kadang kita tak boleh lari dari membuat kesilapan. Begitu juga aku. Bila aku melakukan kesilapan mencarut anggaplah ianya tidak disengajakan. Tak perasan lah lebih kurang. Tak semua apa yang kita mahukan boleh menjadi kenyataan ya tak.

Beberapa hari yang lalu aku sangat terasa bosan duduk di rumah. Lalu keluar ke bandar Bentong untuk berjalan-jalan. Aku perasan ada ekspo dekat situ. Sajalah singgah-singgah nak tengok apa barang yang ada dekat situ.

Sekali terjumpa sorang mamat jual ubat mata. Panggil dia encik F sahaja. Mula-mula jual ubat mata. Lepas berjaya menggoda aku, aku terbeli juga ubat mata encik F ni. Lepas dah beli-beli, sempat lagi dia jual minyak. Minta nombor telefon aku konon-konon nak berkawan lah. Aku pun macam biasa saja bagi saja nombor telefon.

Esoknya dia ajak aku keluar minum. Aku on sahaja. Minum dekat TMK. On bukan bermaksud buka atau hidupkan ya. Maksud On disini ialah setuju. Masa ini lah rasa mahu maki-maki sahaja encik F ni.

Cilake betul encik F rupanya gay. Dia ajak aku berkapel kau tahu. Aku terkejut gila bila dengar dia buat pengakuan. Rasa mahu terajang sahaja punggung dia. Tapi aku tak jadi terajang sebab takut dia sedap pula. Aku cari jalan untuk membelahkan diri dari dia. Aku layan sahaja cakap dia. Lepas tu dia ajak aku joging esoknya. Aku pun macam setuju.

Balik-balik terus aku off handset. Buat dono aje. Bangang betul mamat tu. Ada ke nak kapel dengan aku. Muka macho tambah jambu ramai awek minat pun boleh jadi gay. Rugi betul. Bodoh nak mampus.

Muka aku ada gaya gay ke. Bengang gila rasa.

13 comments:

F A R Y N said...

memang pun..sila la berbangga eh..kah kah kah

.rafiq. said...

bengong

haha

mira ellyna said...

wah... kire ko hot la bro.!! haha.
pai gay pon leh minat haha.
encem x gay tu?? nk kenai haha.

.rafiq. said...

hnsem gile.
add ms die
zafuanhaikal
haha

mira ellyna said...

haha ms la plak.

.rafiq. said...

pdn muke die
mari jaja bersama

♥♥♥ tEroMpaH_ mAwArrKu♥♥♥ said...

huhuhuh
hahahhaha

mira ellyna said...

haha bialah dia..
mengucap2 k.

.rafiq. said...

terompah: asal? gila? haha

mira: takde2. jaja2. haha

hannamaruku said...

bahahhaha gila ah.
kau g ah gengn ngn fatul.

geng2 muka gay ;P

.rafiq. said...

aku tak laaaaa

{lumut} said...

hahahaha......
aku gelak kot.
padan muke!

.rafiq. said...

jht betul anda ni.