Wednesday, February 17, 2010

Penghilang bosan

Dari tadi mengadap laptop ini. Tangan dah letak dekat keyboard tapi tak tahu nak tulis apa. Idea nak menulis tak datang lagi. Entah apa nak mengarut hari ini ya. Eh macam pantun pula. Tak sangka boleh juga aku berpantun. Okay abaikan.

Sekarang ni duduk rumah asyik bosan sahaja. Layan facebook pun macam tiada nafsu sahaja. Layan myspace lagi lah tak ghairah.

Tapi kelmarin kawan aku ada datang rumah. Dia kenalkan aku dengan satu permainan. Peh sekali main terus rasa teruja. Aku tak sangka ramai juga yang dah main. Cuma aku saja yang ketinggalan beberapa saat di belakang.

Permainan tu memang menguji kepantasan mata dan tangan. Siapa boleh padankan dengan cepat dan tepat akan dapat markah yang lebih tinggi. Okay nak tahu permainan tak bosan ini? Sertai kami pada okay takde lah. Main je dekat facebook.

Nama dia bejeweled blitz. Cari lah sendiri. Seperti kata pepatah. Kalau hendak seribu daya. Tak hendak seribu dalih. Melaporkan, Karang Aku Karate Kang, di Tv3.



p/s: kalau main pakai cheat tak best. Tak menguji langsung.

10 comments:

vidadarisakura said...

ya tuhan..kesian la aku dengan kau ni. kelambatan betul.

.rafiq. said...

kau boleh lawan aku main ni kau terer.

imHepPie said...

aku takut nk main benda yg thrill cam pacman sbb ada jahat so aku pon prefer game cenggini haha

.rafiq. said...

bgos2. jom lawan. heheh

yoro okino said...

aku skunk gler fb..
hohoho

.rafiq. said...

yoro: bkn dari dulu ke? hehe

helena's said...

nih cikhel dah sampai stage bape tah..tp boleh tahanlah tak berapa nak terer,.hahaha

.rafiq. said...

hehehe cuba lagi cuba lagi.

vidadarisakura said...

eleh.malas aku.karang terpaksa add ko dalam fesbuk.haha

.rafiq. said...

sampai hati kau taknak add aku. kita clash. haha