Tuesday, February 16, 2010

Mimpi tu mainan tidur

Hangat betul cerita gay ni. Baru letak dekat wall facebook macam-macam dah komen. Nak aja aku jaja nombor mamat gay tu. Bengang betul rasanya. Sapa nak nombor gay aku boleh bagi. Bagitau saja.

Sehari dua ini badan rasa letih gila. Asik mahu tidur sahaja. Badan jadi penat sebab banyak tidur. Nak keluar buat aktiviti kemasyarakatan pun dah malas.

Dalam tidur tadi aku bermimpi. Malaysia sudah banjir besar. Tapi yang peliknya aku dan ada lagi beberapa orang boleh hidup dalam air. Boleh berborak-borak takde langsung lemas. Ada sekali tu siap buatkan hadiah untuk seseorang.

Aku tak tau la apa petanda mimpi. Nak kata akan jadi seperti ikan pun tak boleh juga. Ya lah sampai boleh berinteraksi dalam air. Mana ada manusia jadi ikan. Anak ikan tu ada lah juga.

8 comments:

oranglidi said...

dah macam cerita 'dorimun dan kawan-kawan mereka' pulak mimpi lu ni. hm..

mengikut analisis 'tapsir mimpi' wa, lu akan pegi berenang minggu ni.

takpun sebab lu terlalu pikir pasal global warming dunia skang.

.rafiq. said...

wa banyak pk pasal remaja zaman sekarang. makin macam-macam.

helena's said...

org kata mimpi tuh opposite dengan realiti..org kata lah.hehe

.rafiq. said...

Org kate jugak mimpi sebab tak basuh kaki. org kate la. haha

nadia :) said...

tahniah rafiq.
tahniah

.rafiq. said...

nape?
tima kasih.

oranglidi said...

tahniah gak.

.rafiq. said...

nape?
tima kasih gak.