Saturday, February 6, 2010

Ku sangka emas rupanya kaca

Kamu pernah lihat amoi cantek tak? Jangan ya jangan kata kau pandang nyonya pun cakap cantik. Maksud amoi ialah seorang wanita tulen yang masih muda dan bergetah. Aku tak kira lah bangsa apa tapi kalau ada wanita muda mesti panggil amoi. Yang pasti oranglidi BUKAN amoi.

Tadi aku pergi beli barang dekat PET. Bukan beli dekat haiwan peliharaan kesukaan ya. PET ialah singkatan bagi nama kedai runcit POK ENG TENG. Dungun macam-macam ada. Cakap je apa yang takde. Mesti tiada.

Masa aku nak bayar ni ada amoi lah dekat sebelah aku nak bayar juga. Peh sekali pandang memang mengancam habis. Tergugat juga iman aku tengok amoi macam tu. Pakaian seksi meksi tu. Badan cantik. Peh putih gebu. Aku cakap ko dapat ni mesti tak keluar rumah lapanbelas hari.

Masa nak bayar kebetulan amoi tu nak bayar juga. Aku pun tiba-tiba jadi macho berdiri sebelah dia. Walaupun razman dah ambik gelaran macho tapi mungkin kali ni aku lebih macho. Lepas aku setle bayar-bayar barang, aku saja buat lambat-lambat nak angkat barang. Konon nak mengusha amoi tu. Sekali kau dia bukak mulut,

" DUNHILL 14 SEKOTAK"

Mak kau. Suara macam stone cold. Jantan rupanya. Mati-mati ingat perempuan.

15 comments:

vidadarisakura said...

ABBBHAAAAAAAAANG.NGORAT BOLEH???


ko baca sambil edjas suara ar.hee

dila said...

haha....amoi tu lupa nak kepit suara dia ke...

apela..takde rexeki ko la tuhh

.rafiq. said...

tak boleh. abang kan tengah race ni.. haha

.rafiq. said...

dila: haha kalau kepit pun tak hingin aku.

oranglidi said...

auuwww!!!! lu memang tak reti membedakan awek dari jauh2 ke? cis. rosak akhlak sungguh. hahahahah

hahahaha. nampak lutut wa ni? wa memang bukan amoi.

.rafiq. said...

wa rase lu tgk pun boleh salah. apetah lagi wa yang tak gay ni.

haha lutut lu tak licin. sah bkn amoi. hehe

yoro okino said...

hahahha
asal ko xtackle?
tackle jer..huhhuhuh

.rafiq. said...

gila ko. nanti dia ikut belakng. bahaya. haha

F A R Y N said...

lenkali mintak no phone..kah kah kah

.rafiq. said...

ko nk ke? boleh je. haha

Razman said...

aku cuma nampak ayat razman macho tu je...yang lain jadi blur dan sukar dibaca..

.rafiq. said...

komen kau skrg ni semua blurr.

haha

Eireen Camelia said...

ada hikmah weh! ada hikmah! jangan ingat asal cun je pompuan! wakakakakaka

.rafiq. said...

haha.

ok aku tak ingat ko cun dah.

Anonymous said...

buy valium valium purchase canada - valium sales no prescription