Friday, February 19, 2010

Angin pagi meniup ke pipi

Pagi-pagi membuka laptop. Layan blog sekejap sahaja. Siapa kata saya tak lapar. Cuba jemput makan kenduri. (ini adalah menyanyi tahu)

Siapa tahu apa perancangan saya hari ini? Saya bagi dia dua puluh sen. Okay tak ah dua puluh sikit sangat. Saya bagi dua puluh lima sen. Cepat-cepat. Okay lambat. Hari ini perancangan mahu pergi kenduri kahwin lah. Ada pula perancangan keluarga. Saya muda lagi mana boleh merancang keluarga.

Aih apehal gedik sangat aku pagi-pagi ini. Rasa mahu tampar diri sendiri. Sayangnya nak tampar, ah tak sampai hati. feufeufeu. Memang macam ni lah pagi-pagi. Tenaga dia lain macam sikit. Kadang-kadang rasa ada kuasa luar biasa. Kadang-kadang rasa mahu buang air besar. Tapi selalunya memang rasa mahu buang air besar. Best apa pagi-pagi berak. Eh tak sopan betul cakap pasal berak depan laptop.

Aku mahu tanya sedikit dekat kamu semua. Sikit saja. Boleh tak? Okay itu saja soalan aku. Sikit saja bukan. Okay lah mahu pergi berak. Eh tidak lah. Mahu pergi buang air besar. Eh tidak juga. Ah diam ah kau rafiq.


Aku suka pisang. Kau suka?


Ok babai.

15 comments:

oranglidi said...

menatang apa lu ngarut ni?

.rafiq. said...

menatang itang. haha

reen_sofee said...

best ape gedik gedik.

hahaha.

helena's said...

rafiq!!ah diamlah kau..hahaha

pening daku..haha

.rafiq. said...

betik2.

oo patut la. budak gedik rupenye. ahaha

.rafiq. said...

helena: padan muke. haha

cik EPAL said...

pisang goreng suka la :D

.rafiq. said...

pisang jugak kan?

{lumut} said...

buang masa aku baca.mengarut gilor.

Razman said...

laptop aku xleh on sebab virus.ko sebut lg perkataan laptop, aku jack ko ats dada.

vidadarisakura said...

aku rasa mau tampar ko laju2.

hannamaruku said...

apebende kau ni. kang aku tampar bg pihak kau baru tau?

.rafiq. said...

lumut: padan muke jugak. haha

razman: ok aku tak cakap laptop dah depan kau. belakang kau pun tak cakap laptop.

vida: cuba lah kalau kau takut. haha

hanna: time kasih. susah2 je. haha

imHepPie said...

motif??haha kompius aku...mamai eh

.rafiq. said...

tak paham2 lagi? lagi satu padan muka. haha