Monday, January 25, 2010

amalan mulia amalan kita

De-de (brader-brader) semua. Hari ni gua nak bagitau lu orang semua pasal satu stori ni. Lu orang dengar lu orang boleh rasa sendiri de.

Hari tu gua balik bentong gua singgah dekat petrol minyak de. Gua kira jalan jauh jugak sebelum tu. Sampai-sampai gua terus masuk dekat pump site. Ada awek datang dekat gua. Gua tenung muka dia lama-lama. Lepas tu terus dia sound gua.

" MU NOK ISI TAK EMBOH NI"

Tak sopan punya awek sound gua. Harap muka je cantik. Tapi mulut tak cantik. Gua dah jalan jauh-jauh ingat dapat layanan istimewa. Sebenar gua kasi running dulu enjin motor. Takkan lah nak padam terus. Motor gua mana ada kulen boleh padam terus. Kang tak pasal motor gua susah nak stat balik.

Agak-agak lu orang awek ni boleh mencemarkan awek Malaysia tak. Lu orang tau la kan kita Malaysia ada budi bahasa. Budi bahasa budaya kita de. Bahasa menunjukkan bangsa.

Kita apa?

Rockkk!!

12 comments:

I n n z said...

dy awek sempoi ;p
hehe :)


aku sopan santun
HAHA !

^___^

cik yaya said...

HAHAHHAHAHAHHAHA

gambar dah kecik tapi tak ble blah lah rafiq oii

adui..geli pankreas kak ya tgk

HAHAHA

lea said...

mungkin die tgh period kot...
haha

oranglidi said...

rock the world de-de! hahaha.

ala, awek tu nak uji keimanan lu la tu

A+z+i+E = AziE said...

kasi lempang ja... =P

hanilopiplopz said...

aku sbg president awek2 semalaysia berpendapat bhawa awek tuh raseny bkn org malaysia laa.. hahahah

btw, yg die ckp tuh bahase ape bai?

haha.. maaf laa, sy kurang arif..

vidadarisakura said...

ko nda balas balik?

.rafiq. said...

innz: sempoi ke macam tu. tak sopan tau.

kya: ala akak jeles cakap je la. sy phm.

lea: jangan tunjuk sgt period pun. tak senonoh kot.

oranglidi: kita ape? rockk! haha. wa punye iman dah kurang. tapi nasib wa dapat tahan maki.

azie: tak boleh. anak dara orang.

hani: ye lah, macam orang india. haha

vivi: aku budak sopan. mestilah balas. dia ingat dia cantik sangat.

oranglidi said...

good boy

.rafiq. said...

lu punye ayat macam sorang awek ni. lu menyama ke?

oranglidi said...

cis.

baek wa menyamar jadi siling

.rafiq. said...

mesti lu nak siling tu dekat tangan awek kan? lu memang.