Friday, December 11, 2009

Perkhidmatan terbaik pegawai murahan

Hai selamat kembali ke tanah air. Hari ini saya ingin menceritakan tentang satu kisah seorang pegawai perkhidmatan pelanggan pra-bayar.

Ia adalah mengenai perkhidmatan telefon yang terdapat dalam Malaysia.

Saya pernah mendapat satu mesej yang berbunyi,

"Jikalau anda boleh tahan nikmati koleksi Video Peribadiku yang hebat, sila balas ya.Warning! Hanya utk umur 18 keatas!"

Perkhidmatan ini saya tak tahu berapa cas nya. Mengikut pemahaman saya, saya sudah boleh membalas ya pada usia saya sekarang ni.

Apa yang merunsingkan saya ialah kadar bayarannya sahaja. Nasib baik lah saya tiada kredit, kalau tak mesti boleh balas ya.

Saya sudah 20 bukan.

6 comments:

Sharinginfoz said...

kalau saya ignore aja.. buang duit aja

+black.angelz+ said...

Ish..2 kalo anta kat laki..kalo kat pomp ntah macm ner lar gamaknyer bunyik msg 2..hihihi

imHepPie said...

kat tenet kan da mlambak..xyah kedit2

chokio_nia said...

haha..tak penalak aku dpt gni..huhu..eh2..2o taun??tak same plak..

.rafiq. said...

sha: memg ignore pun.hehe

black: kalau pompuan mesti lah video lelaki hot.haha

imHeppie: ye tak ye. redtube je lah kan?

chokio: ko cukup 18 tak? cukup baru boleh balas ya.

Eireen Camelia said...

elehh ko igt dia nak bg gambo mengghairahkan ke? sekali tayang gambo monyet bogel baru kau tertipu! eh monyet pakai baju ke?