Saturday, December 5, 2009

Memasuki medan perang bukan kuali

Salam satu Malaysia. (jawab dengan apa tah aku pun tak tahu)

Orang lain tengah sedap-sedap bercuti aku pulak pahit-pahit tengah belajar. Kamu tahu lah budak poli baru nak start exam. Kepala masing-masing dah kena ikat dengan kain putih tak boleh bukak tingkap bukak radio sebab nak study. Tapi takdelah aku buat macam tu. Aku sampai sekarang keliru kenapa nobita bila kena paksa belajar dia buat macam tu.

Aku start paper hari ahad ni. Hari ni baru nak lari-lari studi. Awal-awal malas gila berat badan berat bontot semua berat. Dah last-last ni memang agak kelam-kabut sikit lah. Tapi tetap boleh update blog tah pelik betul manusia ni.

Aku harap kamu semua doakan aku dan kawan-kawan yang nak exam ni. Doa kan aku boleh jawablah jangan doa aku dapat makwe pulak. Tapi kalau doa dapat i-phone aku tak kisah sangat. Dapat laptop baru ke baju baru seluar baru ah dah dah banyak pulak nak baru banyak songeh study entah kemana nak macam-macam.

Okaylah aku nak simpan tenaga untuk karang sambung studi. Jaga kesihatan semua.

18 comments:

oranglidi said...

ada dua benda wa konpius.

1=apahal blog ni macam dah lain? cis.

2=wa masih figure out cmna nak jawap salam 1 malaysia tu.. ermm.. waalaikumsalam kot..

wa pegi kem Outward Bound School..

.rafiq. said...

gila lu pun studi jugak ke tido lmbt nih?

haha blog wa sudah btukar wjh. tu la lu lame sgt ilang dah tk tau.

oh mcm tu jwb nya. wa pun rasa mcm tu jugak.

.rafiq. said...

oop lupe. kem budak-budak nakal ke?

chokio_nia said...

mak aih..tak tdo lagi??baeklah...smoge dpt awek cun..haha..ade mkn penyepak aku ne..

okeh2..gudluck..jwb exam gelak2 okeh..tayah la stress bagai..okeh2..dah2..g stadi..

Sharinginfoz said...

good luck..kalau free mintak tolong isi survey.. thanks...

http://sharinginfoz.blogspot.com/2009/12/jom-survey-nuffnang.html

isteri azril amar. said...
This comment has been removed by the author.
milimilo said...

mak aih,lmbtnye baru nak exam..aku rase kalo ikat kepale dgn kain putih tu nak bg otak jd ketat n ilmu yg dibace xlari keluar..hahaha..busuk punye teori..

.rafiq. said...

chokio: aminnn.haha. thnx untuk wish itu.hehe

sha: thnx. orait nanti aku free aku isikan okay.

.rafiq. said...

milo: haha macam tu ke. aku nak ikat seluruh badan lah macam tu.haha

MentaRi MaLaM said...

salam satu malaysia juga..
god luck!!! all the best!!
(kata aku sambil goyang2 kaki tgok tv.. hahahha)

.rafiq. said...

tenkiu2. cis belgak btul minah ni. takpe2 aku pun bleh tgk tv jugak.haha

oranglidi said...

kah kah kah! wa baru balik layan karoke semalam. men boling sebutir dua, pastu smpai2 terus lepak blog blog dan blog..

kem budak tak nakal la. cilakak. lu jangan kasi malu wa.

hannamaruku said...

haha. kang aku bg sua dalam baru tau.

.rafiq. said...

orang lidi: lu men boling mane? mesra mall ke?haha sudah bukk skrg.

kem budak tak nakal? pelik name kem tu.

hanna: peh peh. bg fatul lah. Aku tak nak.

deqna said...

gud lucks~!

nadia :) said...

berdoa untuk aku 3.60 ke atas

mamma mia! said...

gudluck! jgn lupe baca bismillah.. =)

.rafiq. said...

deqna: thnx.hehe

nadia: okay dd:)

mamma mia: time kasih. insyaAllah.hehe