Wednesday, December 16, 2009

Kalau semuanya nasib baik kan sedap

INGAT lagi tak entri ni memalukan

Esok aku akan pergi lagi cuba untuk menggagalkan diri dekat PUO. Memang susah gila soalan dia. Tak payah harap lah nak lulus. Dulu tak tengok lagi soalan bajet boleh jawab lah. Sekarang dah tau soalan dia bagaimana tak payah cakap lah memang susah gila. Aku ni sudah lah malas. Comel pula tu. Mana nak lulus ujian tu.

Tapi aku pergi juga bak kata pensyarah pengiring,

" KITA CUBA JE LAH MANA TAU AWAK BERNASIB BAIK BOLEH LULUS"

Selalunya memang nasib baik lah. Nasib baik tak lupa nak gosok gigi. Nasib baik tak lupa nak mandi pagi. Nasib baik tak lupa nak pakai boxer.

Tentang tu semualah nasib baik. Tapi nak lulus ujian JAVA tu memang susah lah nak dapat nasib baiknya. Seribu kali nasib baik mandi pagi pun tak boleh lawan satu nasib baik ni. Kira senang cakap nasib tak baik lah punya lah. Aih macam mengarut dah ni.

Aku harap-harap je lah dapat nasib baik.

Orang melayu kan suka nasib baik?

Emm. Tapi aku bukan melayu. Aku indon + melayu. Jadi inyu ataupun meladon. Ah macam apa lah pulak.

17 comments:

Anonymous said...

ni yg ko suh ak bace?hahaha....
ilang dah ilmu java ak
neway..gudluck 4 tomorrow
gudluck utk ak jgk...aminnn =p
-harajuku :D-

sue_pinky said...

good luck la ye..
insyalllah bleh la 2 nasib baik...
tawakal je la ye...=D

{lumut} said...

gud luck beb....=)

.rafiq. said...

kona: aminnn. hehe baca gak ko ye. bagus lah dah ilang ilmu java ko. bia kita same2 fail. haha

sue: sob2. tawakal je la. aminn.

lumut: tenkiu mut. ko pun same.hehe

YnaaOhYnaa said...

goodluck bro =)

AmalinaOmar said...

woi ko pon mix blood juga ke? aku pon same weh. melayu+jawa = melawa. aku mmg lawa. bye! haha

.rafiq. said...

ynaa: thnx sis.hehe

amalina: haha melawa dah macam bunga mawar dah. bye jugak. hehe

hanilopiplopz said...

ke kau jawe? hehe.. meladon bez la seh word tuhh..

.rafiq. said...

meladon macam nama katun je.haha

oranglidi said...

tahniah! wa x kire, wa nak ucap tahniah je. haha.

Fatul Akrul Ramli said...

bukan memang susah gile ke ujian tu?

chokio_nia said...

bace la doa2 sblm jawab..heh..ko ade darah indon ke??patot la..waras pak?eh..ne jawa..or java?

♥ Baby HeL ♥ said...

budak poly dungun???kamu amik kos ape??aii ex poly dungun..huhu...how poly???
in a good conditon or bad???huhu!

Eireen Camelia said...

elehh.. appaaa tak bolehhh... boleh punyaaaa... hihii gudluck wokeyy?

btw bila baca inyu, teringat penyu. penyu cute. i like.

cik EPAL said...

meladon??? macam menarikk :)

niEna hailani said...

semoga berjaya....

aku melayu indon gak...
adakah kita ada bau-bau mempelam?

.rafiq. said...

oranglidi: haha. terima kasih. lu memang nk kena.

fatul: bukan susah gila tp susah gila babai punya susah.

chokio: dah habis doa aku baca tau. eh aku waras. ko waras tak?

baby: poli masih keadaan baik. belum roboh lagi.hehe. cmne ex poli skg dah lepas mane?

eireen: tenkiu2. tp ko tgk la. weh jgn punyu munyu sudah.hhh

cik epal: menarik mcm epal ke?

niena: thnx. hah cmne dak rabun dah ok layout aku?hehe. mungkin ade bau2 ktiak kot.