Wednesday, November 11, 2009

Keputusan akhir piala bergambar

Akhirnya tamat juga sepuluh hari aku berada di Politeknik Ungku Omar. Keadaan agak mengecewakan. Walaupun berasa kecewa kerana tidak berjaya lulus dalam penilaian Sun Certified Programmer, aku rasa dapat juga belajar serba sedikit tentang java dan boleh digunakan untuk masa akan datang.

Kalau hendak diikutkan kelas yang dijalankan semasa di sana memang agak padat kerana kelas bermula pukul 8 pagi dan berakhir pada pukul 10 malam diselangi dengan rehat pada waktu-waktu tertentu. Waktu untuk berehat-rehat memang tidak banyak.

Sampai pernah satu ketika aku boleh tertidur sewaktu pengajar sedang mengajar. Memang agak memalukan tetapi aku tidak boleh tahan kerana mungkin tidak cukup rehat tambahan pula pembelajaran agak panjang dan sukar untuk aku faham sepenuhnya.


Gambar-gamba ini semua macam dah habis lah ni. Padahal masing-masing tak jawab ujian lagi tapi asyik nak bergambar aje.










Sekian dahulu saya melaporkan dari Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin.

9 comments:

{lumut} said...

weh jom ah pegi gath genting tuh..pegi bg name kat organizer.

{lumut} said...

isk gedik la.aku da bg name.weh..ko pg la ajak blogger pompuan yg bace blog ko..n yg bace blog aku...

diorg neh ak ajak senyap je..
kalau ko gode2 sikit mesti diorg nak.haha

oranglidi said...

PUO bukan kat Perak ke? lu mai x bgtau. ceh.

chokio_nia said...

kecik je gamba???penat la nak kasi besar sume..huhu

.rafiq. said...

lumut: ko tolong bagikan name aku boleh? baru kite boleh berdating nanti.haha

oranglidi: wa siang2 da bagitau. lu malam2 baru perasan apehal. wa sepuluh hari kat sane. tak sempat nak kua banda ipoh.cis.

chokio: nak besa2 pegi kt fb.hehehe

lea said...

kecik nya gambar....
terpkasa pakai spek nak nengok...kikidi

.rafiq. said...

lea: hehehe malas nak bukak besa2. tengok kt fb je ek.

oranglidi said...

ces

Zanaa said...

owh, kakak ku dlm gambar ini sungguh shumeil ;)