Thursday, November 19, 2009

Beruk juga berbakat

Terima kasih kepada yang menyokong aku menjadi penasyid.(okay walaupun takde siapa cakap). Aku rasa bila dapat makan free selepas persembahan itu adalah salah satu kamu memberi sokongan kepada kami semua. Terima kasih daun keladi.heheheheh.

Hari ini aku bukan mahu bercerita tentang beruk. Tetapi aku mahu bercerita tentang bakat yang ada pada beruk. Semua orang ketahui beruk pandai menyanyi sejak dahulu. Itu kalau kamu percaya lah kan. Selain itu beruk sangat berbakat dalam memanjat-manjat dan melompat-lompat.

Sejak aku tengok cerita Ninja Warrior dekat tv aku dah mula tertarik dengan cerita itu. Pasti ramai yang sudah tahu pasal cerita tengah maghrib itu bukan. Cerita ini lah buatkan kadang-kadang aku sembahyang lambat. Sebab nak tengok mat jepun dekat dalam cerita tu buat aksi punya pasal lah ni. Aksi diorang sebiji macam beruk tahu.

Walaubagaimanapun aku juga memang minat sangat dengan cerita tu. Rasa boleh ketagih juga kalau tak tengok cerita tu. Bila aku tengok mesti akan cakap,

" EK ELEH SENANG MACAM TU PUN TAK LEPAS! "

" KALAU AKU MESTI LEPAS PUNYE!!"

" BERUK, KAU DAH SEMAYANG BELOM?"

Aku memang akan rasa macam tu. Kalau ada peluang hendak pergi sana menyertai pertandingan itu, pasti aku takkan lepaskan punya. Kamu semua doakan lah aku ya. Kalau malaysia nak buat Pendekar Warrior pun aku tak kisah. Takpe. Panggil sahaja aku. Aku memang minat gila lah aktiviti macam ni. Hendak-hendak pula aktiviti itu macam beruk. Lagi lah aku suka.

11 comments:

Wan Munira said...

salam :) blaJa kat pOly trnganu kan?? knal Tak LAILA azuan ??? BUDAK KELATE ... :)

misz benida said...

beruk???ok,pasti doakan ko..haha

Fatt Chin Choy said...

haha
samalah kiter
kaki kutuk rancangan mcm tu

imHepPie said...

haha aku pon ska gelakkan org..eh tpi sgt lwk bila x lepas

chokio_nia said...

pkol bape cte tu??tatau pon..

btw ko kene jadi beruk lu la kan nak msaok rancangan tu??

.rafiq. said...

wan munira: disebabkan sikit sangat orang yg belaja dekat poli ni, so aku tk kenal sape laila azuan.hehehe

misz benida: weh tak baek cakap orang beruk tau.haha

fatt: haha kau memang memahami.

imHeppie: jangan gelak byk sgt. nanti ilang ilmu.hehe

chokio: pkul bape ek tengah magrib. 7.30 brgkali. jadi orang utan pun boleh jugak.hehe

Razman said...

kesimpulannya spe beruk skrg ni?

.rafiq. said...

razman: kau bg soalan ke bg kenyataan ni?haha

♥chentaMAYA™ said...

oh!
aq doakan kaw ok!
hee~

cik EPAL said...

kenapa panggil beruk??

.rafiq. said...

chentaMAYA: tenkiu2. doakan aku menang juga.hehe

cik epal: habis nak panggl ape?