Thursday, October 8, 2009

Rindu bertandang lagi

Aku cuma hendak beritahu bahawa aku akan pulang ke tanah air pada hari ini. Macam inilah kalau sudah rindu. Walaupun hanya cuti dua hari aku mahu pulang juga.

Sambil membawa rakan-rakan untuk mengenali daerah Bentong. Sambil berjalan ke ibunegara. Siapa pula mahu mengenali jejaka gagah perkasa?

Mata aku sangat berat sekarang. Mahu memaksa diri aku untuk tidur lagi dalam masa beberapa minit sebelum kelas pagi. Aku tak suka kelas pagi. Betul. Serius.

9 comments:

{lumut} said...

aku nak berkenalan dgn jejaka gagaj perkasa..erk.

balik kg jalan baik2.

suezensuzanna said...

erk....rindu yer...mesti rindu kat byk bende nih:)

.rafiq. said...

lumut: tenkiu. jejaka gagaj tu macam mane ek?haha

suezen: rindu dekat rumah dan orangrumah.ceh ceh.

imHepPie said...

aku nak gi bentong gakkk!!!

asyik dok lipis je buhsan gak aku..

sue_pinky said...

welcome back 2 m'sia..
seronoknye..

A+z+i+E = AziE said...

slmt blk kg.. =)

oranglidi said...

bentooong!

misz benida said...

aku nk oting sok..
yes!!
tpi adjla ingtkan aku de kls bi kul8a.m esk..
huuu

MentaRi MaLaM said...

hikhikhik
ohohohoho balik kampung..
mmg syok..