Sunday, October 25, 2009

Kejadian paling ngeri sekali

Kejadian rempit di kalangan manusia terutama bagi golongan remaja sudah menjadi kebiasaan sekarang ini. Tidak kira di kampung atau di desa pasti akan berlaku perkara rempit ini. Kadang-kala anak-anak kecil pun sudah pandai merempit seperti membuat 'pacak' menggunakan 'walker'.( okay-okay itu tidak benar)

Sebenarnya aku baru melihat kejadian ngeri di mana sepasang kekasih yang terlibat dengan kemalangan. Memang teruk kemalangan itu sehingga lelaki itu mati dengan pecah di bahagian kepala. Hendak pitam dan pengsan serta mabuk bila aku melihat video itu.

Aku tidak mahu meletakkan video tersebut di sini. Sesiapa yang berhajat hendak mencuba mengalami pitam-pitam boleh membuka pakcik youtube dan search MasyAllah. Video ini sudah lama kot dan mungkin kamu sudah lihat.

Aku yakin selepas ini aku tidak akan bawa motor laju-laju lagi. Aku sudah 'cuak' apabila melihat video tersebut.

Kalau balik kampung tidak tahu lah kerana kalau bawa perlahan-perlahan pasti akan kena tinggal. Jadi kena bawa laju juga. Hiss.

10 comments:

imHepPie said...

1st haha...

imHepPie said...

aku pon x brani bwk lju..pling2 pn 80 je...huhu sumpah x brani tgk vdeo tu...

oranglidi said...

aduh.. macamna ni? wa x boleh tinggalkan darah rempit dalam tubuh nii!!

ahh.. xpe, wa cube brhati2.

misz benida said...

aku suke bwak laju2..
dlu pg2 otw g skolah,slalu kna hon msa aku mlntas..haha..tpi,xde laju smpai mmbwa maut.

Adjla Hafizin said...

bhati2 dijln raye..
igtlah org tersyg..

ceh,aku wat iklan lak kt sni..
hihi.

chokio_nia said...

hahaha..tak tahan gelak byg baby wat pacak..haha..

sayangilah nyawa anda..heh

.rafiq. said...

imHeppie: cis aku tak sempat nak jadi 1st.haha

imHeppie: jangan tonton jika anda mempunyai darah tinggi okay.hehe

oranglidi: ah wa pun tebawak laju tadi sebab suka liverpool menang.haha

misz benida: baik kau tengok video. mungkin boleh buat pengajaran.hehe

adjla: okay2. kau boleh jadi model dah. haha tetiba.

Chokio: haha kau boleh bayangkan la. sayangi nyawa anda juga.hehe

oranglidi said...

wa bawak laju gile sbab arsenal seri. cis.

haniey said...

sayangilah moto anda...

.rafiq. said...

oraglidi: cis wa pun nk bawak laju lagi sebab wa pun arsenal.

haniey: sayangi moto anda juga.