Saturday, October 3, 2009

Hari-hari sama dengan setiap hari

Hari ini ialah hari Sabtu.

Buat pengetahuan kamu semua hari Sabtu = hari Ahad.

Pelik bukan? Kamu semua tidak perlu pelik kerana aku sudah biasa dengan kehidupan hujung minggu hari Ahad. Jadi apabila berada di Dungun, aku menjadi tidak seronok kerana hari Jumaat terasa pendek dan hari Sabtu seperti permulaan cuti hujung minggu padahal sebenarnya esok dah mula kelas.

Tak seronok betul lah.

Bagi menyedapkan hati aku, aku menganggap aku berada di Bentong. Dan aku menganggap hari ini ialah permulaan cuti hujung minggu. Jadi malam ini ialah malam minggu. Esok ialah hari minggu. Ada sesiapa merancang untuk makan angin tak esok?

Cis. Tak boleh. Esok ada kelas.

10 comments:

oranglidi said...

oh. wa dh trbiasa macm tu dulu. skolah dungun, ari sabtu outing ke bndar, lepak2, esok dah klas.

jadi, lu x payah sedapkan hati lu. lu patut sedapkan hati ari jumaat .

.rafiq. said...

lu dah biasa takpe. wa yang tak biasa ni terpaksa cari jalan untuk menyedapkan hati wa. jong g mesra mall?

misz benida said...

nk kua..
mkn mcD,kfc,piza,& dll..
xnk mkn angin..

*duet nazak trok ni..
duish.

.rafiq. said...

dah nazak pun ko ajak mkn fast food. mkn angin tak kena bayar pun tau.

vidadarisakura said...

ini order tau.



angin sedap satu!.

.rafiq. said...

nak angin dari buntut ke?haha

Adjla Hafizin said...

hahaha.so sad..
esok aku nk g mkn angin kt cherating.jom2..

eh lupe lak,
ko ade klas esok.
xbleh2..hehe.

misz benida said...

aku xde klas esk..
nk tmpang adjla g mkn la..

wei,mkn angin mna nk knyang..
sedut ckit,die kua blik..
hahaha..dh tau aku nzak,ko xreti2 nk sponser ke??hiii

imHepPie said...

haha..besala tuh..aku pon kalo dok umah slalu lupa ari jumaat da skola..

.rafiq. said...

adjla: cis.

benida: dan cis.

imHeppie: kau pernah jadi orang terengganu ke?