Thursday, August 27, 2009

Aku tahu kamu lagi tua dari aku

Kamu tahu jam sekarang pukul berapa?

Mengikut pengiraan matematik darjah enam aku yang hancur waktu sekarang adalah 12 minit hendak masuk pukul 4.

Aku masih tak dapat tidur lagi. Mata dah rabak tapi tak boleh tidur.(rabak sepatutnya adalah simpulan bahasa untuk seluar seperti koyak rabak bukan. okay abaikan)

Aku rasa ini mungkin sebab aku mandi tadi. Kamu bayangkan aku terpaksa mandi pada pukul 12.30 tengah malam. Kalau tak mandi memang bau telur dan tepung lah badan aku.

Okay aku malu sebentar.

Umur aku sudah 20 tahun rupanya.

14 comments:

meggi perisa ayam. said...

haha. selamat 20 lobak!

MrS SuPeRmAn said...

~salam...
~owh 20 thun...
~selamat ulang tahun...

yoro okino said...

laaa muda lagi
ingt kn dah 20++
opss.huhuhu

suezensuzanna said...

isk isk......selamat ari jadi...muda lagi:D

Nuts said...

20 ke umur kau????

feeling sgt...okla...selamat hari jadi lobak. nnt aku bagi ko kek lobak...hikss.

oranglidi said...

hahaha..

selamat melangkah hidup penuh pancarobala

hannamaruku said...

hehe.
selamat umur 20 :)

Boo™ said...

sudah besar :)
slmt ulangtahun

musicgraphy said...

nasib baik aku belum 19 pun lagi

~nEeYsA~ said...

haha..
ciannyer die...
btw,hepi bday!!!!!
hahaha

n a r d indie winkie said...

ish..ish.. tak elok mandi malam2. tu la kot effect dia. smpai takleh tidor. hehe

Bicarafiq™ said...

Assalamu'alaikum.Salam ziarah. :) .Saya ikut blog ini

Razman said...

telur + tepung..bgos utk kulit..ptotnye jgn mndi..

.rafiq. said...

meggi perisa ayam: time kasih miss meggi.hehe

mrs superman: tenkiu2

yoro okino: yup mude berseri lagi.haha.

suezesuzanna: haha memg mude. tengs

nuts: aku taknak kek lobak. kek coklat lagi sedap.

oranglidi: wah time kasih time kasih.haha

hannamaruku: thnxxx.hehe

boo: dah boleh kawin kan?haha thnxx.

musicgraphy: wah muda nya kau. jeles.haha

neeysa: huhu memg busuk. time kasihh.

nard indie winkie: betul2 nanti ade hantu nk ngorat pulak.haha

bicarafiq: waalaikumsalam. time kasih.hehe

razman: yeke. nape aku tak tau sebelum. time kasih jugak.haha