Thursday, July 16, 2009

kembali menjadi pengarut

fuhh fuhh.
cis berhabuk dah blog ni.
dekat sebulan terbiar dengan rupa maintain gitu.
semenjak dua menjak tiga menjak ini aku dah mempelajari banyak erti hidup.
apakah maksud hidup kita yang sebenarnya.

apakah tujuan kita dihantar ke dunia?
mungkin bukan sekarang aku mahu bercerita tentang ini kepada kamu.
keadaan masih lagi dalam keadaan kelam kabut.

kali ini aku hanya mahu main cak cak sahaja di entri ini.
harap kamu semua tidak kisah.
kalau kamu kisah bermakna kamu ialah pandai membuat kisah.
tak kira lah kisah apa pun janji namanya kisah.
kisah hantu atau seram atau komedi atau sebagainya.
tidak kisah lah kisah apa-apa pun.
yang pasti ia adalah sebuah kisah.
ok lah aku harap jangan kamu kisah.

nanti aku cerita ok.

menjadi bersambung ( to be continue..)

8 comments:

~nEeYsA~ said...

cakkk balik!
hehe..

AdjLa said...

ek?
klaka la ko ni..
haha..pape pon,
slamat kmbali ke blog!!

:: Cikgu Wiween :: said...

lama betoi encik nih ilang. gugugugu

Nuts said...

akhirnya kau kembali!!!

madihahzubir said...

akhrnye...dh kmbl..dh lme x bc entry2 ko.cpt2..

oranglidi said...

??

lu join tabligh ke?

.kakijalan. said...

neeysa: aik bleh main cak cak pulak kat sini. ni bukan si laser okay.heh

adjla: hehe selamat membaca jugak.

cikgu wiween: takde lah. janggut pun tak tumbuh lagi.

nuts: tunggu kau!haha

madihahzubir: okay2.

oranglidi: kau memang pandai.

~nEeYsA~ said...

siyes ko ikut tabligh?