Thursday, June 4, 2009

Inspirasi kan dirimu

Pernah tak kamu rasa bagaimana memakai selipar jepun dan juga merasa ditampar jepun? Pasti kamu tahu perbezaan dua perkara itu bukan.

Lepas aku balik kerja aku terus campak beg laptop aku dan tukar seluar dan pakai kasut. Dengan muka semangat tetapi tidak berinspirasi, aku lepak dekat court badminton. Budak-budak dah mula main takraw. Aku pun join.

Baru nak mula main pihak lawan dah bagi servis kuda. Aku bukan lah pandai sangat main takraw ni. Setakat caru-caru takde hal lah. Kalau nak timbang pastu lipat memang tak lepas lah jawabnya. Aku ni bukan kuda jantan. Kalau aku kuda memang senang-senang aje aku bagi lipat tajam dekat diorang. Baru diorang menangis balik rumah sebab tak dapat sambut bola aku. Okay-okay sambung. Dia bagi aje servis kuda tu terus aku je aku tanduk.

" PANG! "

Bola dapat balik dekat pihak lawan. Lepas tu berulang kali tanduk-menanduk.

" PANG! PANG! PANG! "

Akhirnya pasukan aku menang walaupun menanduk adalah senjata kami. Hasil daripada sesi tanduk menanduk ini aku telah dapat menghasilkan banyak wajah inspirasi. Kau tahu apa itu inspirasi? Ala. (nada kerek) Ia seperti wajah di kala mendapat ilham. (erk betul ke?)

Wajah inspirasi 1



Wajah inspirasi 2



Wajah inspirasi sebenar.hahahahaha (okay-okay agak over act disitu)



Cis kenapa wajah sakit tanduk pun ada juga ni?






9 comments:

Basuh Baju said...

pergh muka..memang bertanduk lepas tanduk bola..haha

Bok said...

apsal gamba last tu mcm tgh tahan berak?

SwEeTFoResT said...

hahaha..setuju ngan basuh baju.. =P

Nuts said...

sekali tgk..muka kau neh macam muka pelakon 80-an...

mamma mia! said...

woi x nmpk mcm menanduk pon... mcm perasan hot ader la... wahahahaha

~nEeYsA~ said...

haha..
wjh yg berinspirasi ker?

.kakijalan. said...

basuh baju: haha memang sikit lagi nak bertanduk. kalau bertanduk boleh la buat projek.haha

bok: pasal dia tengah tahan kentot.

sweetforest: eheh basuh baju dah menang la ni?haha

nuts: wahaha muka cam pelakon dak ok la tu. tak kisah la 80-an. thnx.

mamma mia!: ala sekali sekala nak perasan takpe kan?

neeysa: aku rasa lebih kepada hot kot.hahaha

dLa said...

muke riak je ko.
hahaha.
lawa da blog ko ep.

.kakijalan. said...

eh riak ke. aiseh.
hehe thnx.