Wednesday, May 6, 2009

pertukaran yang terakhir kalinya


Aku sangat sibuk sekarang. Tapi aku nak jugak tunjukkan korang tempat baru aku.


Sebelum tu aku nak cerita aku dah bertukar unit lagi. Ya! aku bertukar untuk kali yang ke-3. Maknanya ini unit terakhir yang akan aku duduki. Zaman bekerja aku akan tamat lagi sebulan lagi. haha gembiranya.

Sebenarnya aku bukan lah pekerja tetap. Aku sebenarnya sedang menjalani praktikal. Walaupun kadang-kadang aku sangat menyampah untuk datang kerja wbfwbf,, tapi aku tetap datang untuk menjaga status kehadiran ku yang cemerlang. cis.

ok lah aku tunjuk tempat aku sekarang.


latar belakang tempat duduk aku yang sangat serabut kan kepala.




ini ialah peralatan yang digunakan untuk membuat kerja-kerja wayar wfwfhksf.




dan ini hasilnya (sabon bosan melampau)haha~

22 comments:

suezensuzanna said...

aku nk aku nk..aku nk patung tuh...nk buat keychain....nkkkkkkk

.kakijalan. said...

nak? bayar lah!

MuhD NoR AzyM said...

Erk..kebosanan tahap kritikal tu..

Tp kreatif..

Bagus..bnyakkn bosan lg..=p

ain si kacak said...

salam..
cutenya key chain tu..
boleh buat biz..
hehe

.kakijalan. said...

muhd nur azym: haha setakat ni dah tiga patung berjaya dibuat dalam sehari.

ain si kacak: nak beli ke? call 999 sekarang.

Nuts said...

ko meniaga la patung tu weh...meniaga kat gerai beger ko..

beli 2 beger, free keychain..

dLa said...

ehh.
comey laa plak.
wat kn dla 1.
hehe

misz benida said...

ko keje pe sbnar nye???

oranglidi said...

kalau dah bosan sangat, lu balut diri lu sendiri.. baru syok.. kata mat bunga!

nia salina said...

muda lagi ek?PERASANNNN..LOL

~nEeYsA~ said...

gler arr...
asyik tukr unit jer ko ni..
hikhik..
ish2..
mmg thp bosan sgt dh ko tu..siap tnjuk kekreatifan g...
haha..
len kali,kalo bosan,bgi tau ekk..
leh aku soh ko wat ptung kiut2 g..
hihi

.cEkgu.dEQna. said...

salam,thanxs coz xchange link kat blog sy.

waa..kreatif gile ko,,
kalo sehari 3 patung boleh siap,
kalo 5 hari dah 15 patung,,
kalo sebulan..............
so,wat la biznez keychain,,

mesti laku..*_____*

.kakijalan. said...

nuts: eh bahaya. nanti orang tak nak beli burger tapi beli keychain pulak.

dla: buleh2. bagi duit dulu.

misz benida: aku keje duduk2 je.haha.

oranglidi: musin bunga dah habis lah. aku tak nak jadi mumia.

nia salina: eh muda la. orang cakap budak sekolah lagi tau!

neeysa: tu la. nasib baik ni dah last. lagi sebulan aku blah la. orait. nanti aku bagitau.

cekgu.deqna: salam. thanx jugak. haha memang pandai. otak bisnes jugak ke?

nadya said...

hahahaaaaa!! jadi makhluk da wire tu! :p

Baginda Reformasi said...

huhuu boleh buat anak patun rupe zambry kutty tak... pastu bagi den... tau le den nak wat ape... hehe buat pki wayar itam je sume... gegegee
(sidang dun 7/5/09) untuk mengetahui laporan media dari dunia ... hehe

http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/05/berita-dr-saentero-dunia-apabila-lanun.html

ファラ said...

hahahah..
aku rase ko boleh buat bsnss dengan tahap keboringan tuh...
cantikla org lidi tu...
nanti birthday aku, jngan lupe bg itu ye...:P
wewewew~~`

FizA aLwi said...

bosan?samelah kite.lalalaaaa

FuzZ said...

aku nmpak kau jual berger.ingt na singgah.hiks.tanak aa..takot de sisa2 kicin dlm berger tu

BudAk hijAu said...

hahahahha...gile kreatif lu!

.kakijalan. said...

nadya: belum lagi la! nyawa belum letak.hehe

baginda reformasi: zambri kutty sape? cis aku tak kenal. che det boleh?

fara aqila: haha bisnes boring2. ok nanti aku pos guna merpati.

fiza alwi: kau dapat hasilkan apa?

fuzz: gila kau. takkan nak masukkan keychain dalam burger. dalam plastik burger ok lagi.

budak hijau: hehe. thnx.

milimilo said...

eh..mcm org la..kreatif gila..tp xde la cntik mane pon..haha..saje wat ayat nak bagi sakit hati

Baginda Reformasi said...

weh ini bahgian MDF kan... TM mane nih?